האוטו שלכם יהיה כמו חדש בעזרת ציפוי ננו לרכב

0
3853
האוטו שלכם יהיה כמו חדש בעזרת ציפוי ננו לרכב

רכב נקי ומצוחצח אינו עניין של מותרות. בימינו עולה הדרישה לרמת חיים נאותה, והיא מתבטאת גם ברכב נקי. ציפוי ננו קרמי לרכב מעניק לרכב מסחרי או פרטי את הברק המושלם אשר לו הוא ראוי. כך שרכב שעבר טיפול נאות לא יבייש איש עסקים בדרך לפגישה או רכב חתן/כלה המקושט לקראת היום הגדול שלהם.

כל היתרונות שבביצוע ציפוי ננו לרכב

בין אם יש לכם רכב ישן או רכב חדש יחסית, חשוב להכיר את היתרונות הבולטים של ציפוי ננו שעושה פלאים ומשדרג את המראה של הרכב:

  • מגנים על שכבת הצבע – אמנם זה לא תמיד נראה כך, אך שכבת הצבע של הרכב עלולה להתקלף בקלות רבה יחסית. די בשפשוף קטן עם העמוד או בשטיפה אינטנסיבית במכונה כדי לפגוע בצבע. ציפוי ננו, לעומת זאת, יגן על הרכב וימנע מהצבע להתקלף.
  • הגנה מפני פגעים – גורמים חיצוניים רבים מאיימים לפגוע במראה המכובד של הרכב: לשלשת של ציפורים, פירות הנופלים מן העץ או חלודה. ציפוי ננו מגן על הרכב מפני פגעים אלה, ואף מאפשר להסיר את הלכלוך בקלות רבה יותר.
  • ציפוי ידידותי – ציפוי ננו עשוי מתרכובות של חנקן וחמצן ולכן אינו פוגע באיכות הסביבה.
  • מגן מפני קרינה – קרינת UV היא קרינת העל-סגול המגיעה מן השמש, ונחשבת לקרינה מסוכנת אם נחשפים אליה לאורך זמן. ציפוי ננו מורכב מחומרים המספקים הגנה מפני קרינה מסוג זה. בדרך זו, הציפוי מפחית גם את התחממותו של הרכב, ומאפשר נסיעה נעימה ובטוחה גם בימי קיץ לוהטים.

איך מבצעים ציפוי ננו לחלונות לרכב

אחד הציפויים הנפוצים יותר הוא ציפו ננו קרמי לחלונות הרכב. ציפוי ננו לרכב יכול להתבצע בכמה שיטות. השיטה הראשונה היא ציפוי הרכב בעזרת מדבקות מיוחדות. מדובר במדבקות איכותיות העמידות בפני תנאי מזג האוויר ואינן מתקלפות בקלות. השיטה השנייה היא ביצוע ציפוי בעזרת לייזר. בשיטה זו מסירים את החלונות מן הרכב ומצפים אותם באמצעות לייזר. בין אם אתם מעוניינים בציפוי לחלונות או לרכב עצמו, פנו לאנשי מקצוע טובים המציעים לכם שירותים אטרקטיביים ואיכותיים המתאימים לרכב המשוכלל שלכם.

אנו ממליצים על חברת Nano Y – ציפוי ננו לרכב ושירותי דיטיילינג מתקדמים לרכב – התקשרו  03-9652233.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here