האטרקציות המובילות בסצנת החתונות

0
2196
האטרקציות המובילות בסצנת החתונות

כולנו מכירים את הגימיקים שאנחנו נתקלים בהם בחתונות, וכעת מצטרפים גימיקים נוספים, שנחשבים לאטרקציות המובילות בסצנת החתונות. יש כל כך הרבה דרכים ליהנות מהחתונות בימינו ואתם מוזמנים לבחור מה שנוח ונכון לכם, לפי סגנון חייכם וההעדפות שלכם. כמובן שגם התקציב קובע מה תוכלו להוסיף לחתונה שלכם, ואתם מוזמנים ליהנות מחתונה ייחודית ומקורית שיזכרו לכם לזמן רב אחר כך.

אטרקציות מובילות לחתונה שלכם שתרצו לאמץ

  • קיאק פירות העונה – קיאק פירות העונה הוא למעשה שכלול נהדר של מגשי הפירות שאנחנו מכירים מאירועים שונים. מדובר בקיאק ענק שיכול להגיע עד שלושה מטרים, עמוס בחיתוכי פירות דקורטיביים ומגרים ביותר של פירות משלל המקומות שמהם אנחנו מייבאים פירות, כולל פירות שגדלים כאן. חשבו על כך שזהו גם פתרון נהדר לכל מי שטבעוני וצמחוני, או רוצה להימנע מסוכר לבן ומעדיף קינוחים בריאים לילדים. זהו גם מזון נהדר למנות פתיחה. מומלץ גם בגלל הצבעוניות שלו.
  • צילום בעזרת רחפן – אם טרם התוודעתם ליתרונות הרחפנים הרי לכם הזדמנות לעשות זאת. צילום חתונה או אירוע חברה בעזרת רחפן נותן לכם יתרון של מבט מלמעלה וגמישות רבה בצילום האורחים שלכם מכל מיני זוויות מעניינות שצלם רגיל לא היה יכול לצלם מהן. כמו כן, זה נותן לכם בדיוק את המראה של סרט וידיאו חתונה מושקע שאתם מחפשים. אל תוותרו על זה, במיוחד אם החתונה שלכם מתקיימת בחוף הים או בשמורת טבע או אתר ארכיאולוגי. צילומי הנוף יהיו מרהיבים.
  • אפקטים – אלה פופולריים תמיד, במיוחד אצל מי שאוהב את כל השמחה הזאת, כמו זוהרים למיניהם, חולצות עם כתובות משעשעות, שלטים מצחיקים, תותחי עשן, תאורת לדים, תותחי קונפטי, בועות סבון, קרח יבש, בלונים קטנים שמתפרצים מתוך בלונים גדולים, מתנפחים לאירועים ועוד. אלה באמת מפתיעים את האורחים ובמיוחד אם יש שם ילדים.

אטרקציות הן עניין של סגנון

הסגנון שלכם קובע את האטרקציות. אם תרצו, תגיעו לחתונה בכרכרה עם סוס או בלימוזינה, או בצניחה. הכל הולך אם אתם אוהבים את זה משום שיש היום מספיק נותני שירותים שישמחו לקחת חלק בחתונה שלכם. הרשו לעצמכם להעז ולהגשים.

אנו ממליצים על חברת FACEIT אטרקציות לאירועים – התקשרו 050-903-0901.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here