השכרת רכבים במחירים משתלמים

0
2181
השכרת רכבים במחירים משתלמים

כיצד ניתן לצאת לחופשה שבה כל המשפחה יכולה ליהנות ממנה ומבלי להעיק על התקציב? כיצד אפשר ליהנות מרכב לטווח ארוך מבלי להתחייב לקניית רכב במחיר גבוה? השכרת רכבים במחירים משתלמים יכולה להיות העסקה שתוזיל את העלויות שלכם בהתניידות לחופשות או לעבודה, אם מוצאים את העסקה הנכונה ומצליחים למצוא את הרכב שנכון לכם. יש כל מיני עסקאות השכרת רכב בשוק ותתפלאו לשמוע שהמחירים שם נתונים למיקוח לפעמים.

על מה להקפיד בעת השכרת רכבים?

  • ודאו שהרכב שלכם מתאים לצרכים שלכם ולכן תוכלו לשלם בדיוק מה שאתם צריכים ולא משהו שאינכם זקוקים לו. רכב משפחתי הוא נהדר אבל אם אתם נוסעים בקושי עם המשפחה העדיפו רכב שיתאים לכם לעבודה ויהיה חסכוני יותר. לעומת זאת, ביציאתכם לחופש בחרו את הרכב שנכון לכם ולמשפחה שלכם ולציוד שלכם ואל תתפשרו על נוחות ועל מקום, משום שאז החופשה תהפוך לאי נעימות אחת גדולה.
  • שימו לב לאותיות הקטנות בכל מקום ואל תוותרו על הסברים. זה נכון גם לגבי מי שיוצא לחופשה וגם לגבי מי ששוכר רכב למטרות יום יומיות כאן בארץ. האותיות הקטנות שמפרטות בדיוק על מה אתם אחראים ועל מה אחראית סוכנות השכרת הרכב חייבות להיות ברורות לכם, כולל מי ממלא דלק בסוף והיכן משאירים את הרכב.
  • ביטוח אינו רק ביטוח הרכב וביטוח תאונות. שימו לב מי אחראי לכל דבר במיוחד בחו"ל. אם צריך, אל תסתפקו בפוליסה בסיסית שמוצעת בכל סוכנות רכב ובקשו להרחיב אותה גם לגבי סעיפים נוספים שאפשר להוסיף לפוליסה ולכסות הרבה יותר ממה שנדמה לכם שאתם יודעים. שאלו בדיוק מה כולל הביטוח ותבינו את ההבדל. זה כרוך כמובן בהבדל של עלויות אבל משתלם אם חלילה קורה משהו.

עשו סקרי שווקים ותיהנו ממחירים טובים

השכרת רכבים יכולה להיות במחירים אחידים בכל הסוכנויות או במחירים טובים יותר במקומות שונים. ההבדל הוא בדרך כלל בהסכמים ובסוגי הרכב שבהם נוהגים. אם תעשו סקר שווקים ומחירים תגלו הבדלים גם בין ההסכמים האחידים לכאורה. אל תוותרו משום שתמיד תוכלו למצוא מחירים משתלמים מאוד בסוכנויות מפתיעות להשכרת רכב בכל מיני מקומות.

אנו ממליצים על חברת אוטוטו השכרת רכב להשכרת רכב בירושלים – להזמנות חייגו 02-999-9417.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here