כל ששון וכל שמחה אבל בזול

0
3258
כל ששון וכל שמחה אבל בזול

רווקים ורווקות רבים ברחבי הארץ חולמים ימים ולילות רבים על יום החתונה שלהם. לכל אחד יש את התסריט שלו, וכל אחת חולמת על החתונה המפוארת ביותר שנערכה בהיסטוריה של החתונות. למעשה מדובר על הוצאה כספית ניכרת שבמקרים רבים לא מכסה את עצמה ועלולה להביא גם לכניסה לחובות שיגררו נמספר שנים.

אם חושבים על כך בהגיון (שלא תמיד בנמצא) מגיעים למסקנה שאפשר לערוך את הטקס החשוב גם מבלי להיכנס לחובות או לקחת הלוואות מהבנק ולערוך חתונה זולה. אירוע החתונה הוא אמנם בעל חשיבות גדולה מאוד אך עדיין כדאי לנסות להתנהל באחריות ולחשוב על העתיד.

חתונה זולה – אז איך ניתן לחסוך?

את האירוע החשוב בחייכם תוכלו לחגוג בהוד והדר גם מבלי להיצמד דווקא לרמה הכי גבוהה שקיימת בשוק. הרי בסופו של דבר אין ממש גבול עליון לרמת ההוצאות הכספית ולכן מומלץ לחשוב בצורה מעט שונה ולפעול על פי מספר כללים:

  • ראשית כדאי מאוד להציב מסגרת תקציב קשוחה שתכלול את כל מה שהיינו רוצים לראות בחתונה שלנו. אכן, ישנם דברים שאי אפשר לוותר עליהם והם יתרחשו בכל מקרה, מאידך לא חייבים לקפוץ על כל אטרקציה שעלולה להיות לא משתלמת כלכלית.
  • בחירת אולם היא אחת המשימות הראשונות שמטלות על כל זוג טרי. לפני שאתם מתחילים במסע של טעימות כדאי לבדוק את המחירים באתר של האולם או בשיחה טלפונית. יתכן שהמחיר הוא בכלל מעבר לתקציב שקבעתם ואז חבל על הזמן של הנסיעה.
  • לאחר שמצאתם אולם מגיע הרגע שבו צריך להחליט אם להשתמש במנות שמכין המטבח של המקום או שמא תעדיפו להזמין קייטרינג אישי. במקרים רבים הכנה במקום תעלה פחות כסף וכדאי לחשוב על כך לעומק. בכל מקרה זה לא יעבור בלי סבב טעימות רחב שיבטיח שמדובר על תפריט שהולם את המעמד.
  • הזמנות יצירתיות הן דבר נפלא אך ניתן גם לחסוך בהן כסף רב. בסופו של דבר מדובר בהזמנה שאמורה לספק פרטים.

בחורף או בקיץ?

הקיץ היא עונת החתונות אין חולק על כך. מאידך ההבדלים במחיר בין עונת  החורף לעונת הקיץ הם אדירים וכדאי מאוד לשקול את עריכת האירוע בעונה הקרירה. מקסימום האורחים יירטבו מעט מהגשם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here