ללמוד להיות מנהל בכיר

0
2819
ללמוד להיות מנהל בכיר

יש כאלה שטוענים שכישורי ניהול לא לומדים ויש כאלה שטוענים ואף מוכיחים שבהחלט אפשר ללמוד להיות מנהל בכיר. אלה גם אלה חייבים להכיר את כל הסדנאות והמסלולים שמצליחים להוסיף ידע ושיטות ניהול גם למי שמתחיל את דרכו בכך. קיימים כל מיני בתי ספר לניהול או בתי ספר לשיפור מיומנויות שונות שעוסקים בסדנאות ניהול ולמידה משמעותית שיכולה לסייע לכם. יש רק לבחור בתבונה את סדנת הניהול שנכונה לכם ותתאים לרמה שבה אתם מנהלים כעת.

כיצד אפשר ללמוד להיות מנהל בכיר?

  • סדנאות למנהלים – אלה מיועדות בדרך כלל למנהלים בדרגות שונות והן מעניקות להם כלים נוספים על מה שכבר רכשו מניסיון. בסדנאות אלה תוכלו ללמוד דברים ייעודיים כמו מיומנויות שונות שחסרות לכם או לרענן את הידע שלכם במידע חדש שהתווסף בתחום חקר ביצועי מנהלים וכדומה.
  • קורסים מעשיים שנוספים למסלולים אקדמיים – מסלולי הלימודים בבתי הספר לעסקים לא מלמדים איך זה לנהל בשטח אלא רק את החומר האקדמי היבש. את המסלול הניהולי עצמו תצטרכו לעבור על בשרכם. בינתיים, למדו כל מה שנחוץ על השלכות ביצועי המנהלים על היכולת שלהם להביא לתוצאות ולהגשים יעדים, וכך תוכלו לנתח אותם.
  • ימי גיבוש וסדנאות שטח למנהלים – יש טרנד כזה שמוציא מנהלים לשטח משום שהמחשבה היא שכאשר יוצאים מהחדר הממוזג האתגרים בטבע או בים יהיו כאלה שיחדדו את יכולות המנהלים. יחד עם גיבוש ועבודת צוות יש סיכוי שמנהלים אלה ילמדו דברים חדשים על עצמם ושהיו חסרים להם בעבודה עם העובדים שלהם.
  • משחקים והפעלות של משאבי אנוש – רכזות משאבי אנוש מכירות מצוין את הצורך להוציא מדי פעם עובדים ומנהלים לפעילויות שבהם יתנסו בדרך אחרת בקבלת החלטות ובלמידה הדדית. זוהי דרך מצוינת שיכולה לשבור קירות ולהגביר שיתוף פעולה פורה.

ככל שמתנסים יותר גם מצליחים להתמודד טוב יותר

מנהלים מתמודדים כל הזמן עם אתגרים מרתקים האתגרים שלהם יכולים להיות קלים בהרבה אם ירכשו כלי ניהול שחסרים להם בדרכים שונות. היום נהוג להעביר ידע זה בעזרת אתגרים מתוכננים ואימון מנהלים והם בהחלט מומלצים לכם לבדוק אותם כדי לנסות לראות דברים מזווית אחרת. אם גם אתם מעוניינים להפוך למנהלים טובים יותר, אף פעם לא מאוחר ללמוד.

אנו ממליצים על קבוצת גישות למצויינות – הכשרה, הדרכה ובאימון של מיומנויות בתחום ההתנהגותי לארגונים ולקהל הרחב. למידע נוסף התקשרו 08-9395401.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here