עיצובים מיוחדים מעץ

0
3836
עיצובים מיוחדים מעץ

מכל חומרי הבנייה של ריהוט ואבזור של בנייה, העץ הוא אחד החומרים האהובים שמעולם לא יצא מהאופנה. עיצובים מיוחדים מעץ מוצאים בכל מקום אפשרי, בבית או במוסדות ציבור, במקומות ציבוריים כמו גינות וחצרות ועוד. העץ הוא חומר נהדר וזמין שיכול להיות בדיוק מה שמחפשים כאשר מצליחים לעצב ממנו רהיטים או חפצי נוי וחן שמתאימים לסגנון. אם אתם בוחרים בעץ כחומר עיקרי לעיצובים שלכם אל תתפשרו גם על החומר עצמו ואנשי המקצוע שיעבדו אותו.

למה כדי לבחור עיצובים מיוחדים מעץ?

  • עץ הוא חומר מלא חיות – עץ הוא חומר טבעי ונושם שאתם יכולים ליהנות ממנו בתחזוקה נאותה שנים רבות. מכיוון שהוא באמת נושם הוא משתנה עם השנים, משנה את צבעו ומקבל עומק של גוונים, משביח ומקבל מראה ייחודי שהופך כל רהיט למיוחד ואף יקר מאוד לפעמים.
  • כחומר טבעי הוא חזק ומתאים לשימושים רבים – אנחנו מוצאים עץ כחומר בנייה במקומות רבים, והיום יש אפילו נטייה לחזור לאופנה ולהשתמש בו לבנייה של בתים שלמים או אפילו רק כמה אלמנטים. גלריה מעץ, מעקות מעץ, משקופים ומסגרות, נגרות למטבח וריהוט כמובן. כל אלה משום שהוא נחשב לחומר חזק שאינו מאכזב.
  • בחרו את העץ המתאים לכם ולתפקידו – קיימים סוגים רבים של עץ וכל אחד מהם מתאים לתפקיד אחר כמו מדפים מעץ, כסאות ועוד. כמו כן, בגלל תכונותיו ומאפייניו עץ יכול להיות בעל אופי שונה לגמרי כאשר הוא משמש לבניית דלת או לבניית רהיט. נסו לבדוק כמה חומרים שונים לתפקידים שאתם מייעדים לכם כדי להיות בטוחים שזהו העץ שמתאים לכם ולשימושים שבחרתם.
  • תחזוקה נאותה היא מחויבת המציאות – אם אתם בוחרים ריהוט או בנייה מעץ, בוודאי כבר אמרו לכם שיש תחזוקה נאותה שמחייבת אתכם להקפיד כמו בשולחנות סלון מעץ עליכם לשמור על מצב העץ שיוכל להיראות מצוין שנים רבות. זה לא כרוך בעבודה רבה אלא רק בהקפדה על התמדה.

בחירת העץ לעיצוב מרהיב

עץ מלא הוא חומר מרתק שאפשר להכין ממנו חפצים רבים. בחירת העץ הנכון לכם תסב לכם הרבה הנאה מהשימוש בפריט שהזמנתם, אז אל תתפשרו על החומר הנכון שמתאים למה שאתם צריכים כדי ליצור עיצובים מיוחדים מעץ. הזמינו עץ מלא וטבעי לעבודה מקצועית.

אנו ממליצים על studio wood – רהיטי עץ מלא מעוצבים בהתאמה אישית – התקשרו 050-5767401.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here