עיצוב בית משפחה צבעוני ושמח

0
2159
עיצוב בית משפחה צבעוני ושמח

ארץ שמשית ושמחה כמו שלנו היא ארץ שכמעט לא קל למצוא בה עיצובים בצבעים קודרים וחד גוניים. עיצוב בית משפחה צבעוני ושמח הוא כמעט תמיד הנורמה אצלנו, וזאת משום שגם האופי הלאומי והנטייה החברתית שלנו היא להעדיף מה שעליז וססגוני גם מבחינת סגנון חיים. זו הסיבה שבגללה נמצא עיצובים שמחים כאלה בכל מקום ולא רק בבתים. האור הרב מאיר ומסנוור כמעט וכשהוא נבלע בצבעים קודרים הוא משרה עלינו דכדוך. זה בדיוק ההפך ממה שאנחנו מעדיפים לראות.

למה להעדיף עיצוב בית משפחה צבעוני ושמח?

  • צבעים משפיעים על מצב הרוח שלנו. זה לא בכדי שאנחנו צובעים חדרי תינוקות בצבעים רגועים, ואחר כך כשהילדים מתחילים להיות פעילים אנחנו משמחים אותם בצבעים שונים על הקירות ובריהוט. זוהי ההעדפה של אדם בריא ובעל מצב רוח תקין. זה משפיע על ההתנהלות שלנו כך שאנשים כאלה יותר חיוביים בחיים.
  • עיצוב בית משפחה צבעוני ושמח תורם לפרודוקטיביות ומעודד אותנו. כשאנחנו נמצאים בחדר שמעוצב כמו שצריך, עם התאמה וגיוון בין הצבעים, זוהי סביבה הרבה יותר טבעית מאשר מקום מונוכרומטי שאינו משדר חיות ופעלתנות. אם כי יש לזכור שרצוי בכל זאת להתחשב בקצב הטבעי ולא להוסיף צבעים שאינם מתאימים זה לזה כדי לא ליצור דיסהרמוניה.
  • צבעים למסיבה – מי לא אוהב לערוך מסיבות בבית? בית צבעוני ועליז מזמין אליו את כל האורחים כדי לחגוג מסיבת יום הולדת או לערוך מרתון סרטים או כדורגל. בית מעוצב ימשוך אליו אנשים רבים יותר ויעודד אותם לבוא למסיבה הססגונית הבאה שלכם.

* לפני רכישת דירה חדשה או בית בחיפה התייעצו עם אדריכלים בחיפה!

שמרו על בית מלא חיים וקצב תוסס

גם אם יש לנו חשק להיות סולידיים לעתים, לא מומלץ לוותר על זריקת צבע אפילו בצורת הכנסת טקסטילים מעניינים לבית. כריות צבעוניות או וילונות בצבע בהיר יכולים לעשות את העבודה גם מבלי להשתגע ולצבוע את הבית ביותר מדי צבעים, אם זה לא הסגנון שלכם. אבל עדיין, נסו בכל זאת להכניס צבע ותראו איך זה משנה לחלוטין את הגישה שלכם לחיים בכל בוקר. המקום שאנחנו חיים בו מעצב לנו הכל, והיום לא חסרים מעצבים שישמחו להפוך את הבית שלכם לבית חלומות של ממש. רק הרימו טלפון וקבעו פגישה.

אנו ממליצים על סיגל וייס מעצבת פנים בצפון – התקשרו 054-467-2015.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here