הובלות בדרך הפשוטה ביותר

0
2798
הובלות בדרך הפשוטה ביותר

מעבר דירה הוא ללא ספק אירוע מרגש שכולל טיפול באלמנטים שונים ומגוונים. המעבר מתחיל זמן רב לפני שאתם מעבירים את החפצים בפועל וישנם דברים רבים שצריך לדאוג להם על מנת שהמעבר עצמו יעבור בקלות וללא עיכובים ותקלות מיותרות. חברת הובלות מקצועית היא דבר הכרחי וכדאי להשקיע מאמץ כדי להגיע לזו המשתלמת ביותר. ישנן חברות רבות שמציעות הובלה של הבית או המשרד וניתן בקלות להתבלבל. הרעיון הוא לפנות רק לחברה ותיקה ומנוסה.

חברת הובלות – איך לנהל הובלה תקינה?

כמו כל דבר בחיים גם בהובלת דירה רצוי לעבוד מסודר ולא להשאיר את המצב לידי הגורל. הכנה מתאימה תביא למעבר מהיר, קל ופשוט:

  • לאחר שיצרתם קשר עם חברת הובלות בתל אביב, כדאי היפגש עם נציג החברה על מנת שייווכח בכמות הציוד שיש להוביל, סוגו ומבנה הדירה.
  • חשוב לסכם עם נציג החברה את כל הפרטים בכתב.
  • לא מומלץ לשלם מראש, אלא רצוי לתת מקדמה קטנה ולשלם את שאר הסכום רק לאחר סיום ההובלה.
  • כדאי להצטייד בקרטונים מבעוד מועד ולהתחיל לארוז את הבית לפחות שבועיים לפני ההובלה. כך ניתן לבצע את התהליך ברוגע וללא לחצים.
  • מומלץ להשתמש בחומרי אריזה שונים לחפצים השבירים, וכמובן לרשום על גבי כל קרטון מה הוא מכיל והאם יש בו חפצים שבירים.
  • את ההובלה מומלץ לקבוע לשעה מוקדמת בבוקר כך תספיקו לבצע את התהליך בשעות הגיוניות.
  • דברים חשובים או יקרים מומלץ לקחת בעצמיכם ברכב הפרטי.

מה בודקים

כאשר אתם מחפשים חברת הובלות בחולון, כדאי לשים לב לכמה פרמטרים. עדיף לפנות לחברה מסודרת וידועה. שימו לב לכלי הרכב שמיועד להובלה, חברה איכותית תחזיק לפחות משאית אחת חדישה. וודאו שהמובילים מגיעים בזמן ושקיים מספיק כוח אדם בשביל לבצע את ההובלה בקלות ובבטיחות. אם מדובר בתקופה לחוצה כמו בעונת הקיץ, יש צורך לשריין את ההובלה לפחות שלושה שבועות מראש. ניתן להזמין שירות של מנוף חיצוני שיחסוך זמן רב ומאמץ. מאידך יש לוודא שמי שמפעיל את המנוף הינו מיומן ויודע כיצד להשתמש בו. אז אם החלטתם לשנות את האווירה ולעבור למקום אחר, הזמינו שירותי הובלות מקצועיים.

אנו ממליצים על חברת יקיר אקספרס להובלות במרכז – התקשרו עכשיו 053-4333444

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here