המחשב מרעיש, למי מתקשרים? טכנאי מחשבים

0
2812
המחשב מרעיש, למי מתקשרים? טכנאי מחשבים

בתקופה של "עשה זאת בעצמך" אנשים נוטים לצאת להרפתקאות שונות גם בתחום התיקונים הדיגיטליים, גם אם הם אינם מבינים גדולים בתחום. עם זאת, במקרים לא מעטים חשוב להזמין את שירותיו של טכנאי מחשבים מוסמך, בייחוד כאשר התקלה במחשב רק הולכת ומחמירה. כדי לוודא שמחשב שהתחיל להרעיש ולהשמיע קולות מוזרים מעבר לסביר אינו עומד לשבוק חיים, מומלץ לא להניח שאתם יכולים פשוט לפתוח את הברגים ולבדוק את הקרביים של המחשב אלא פשוט לגשת למעבדה.

למה טכנאי מחשבים עדיף מכל פתרון אחר?

  • שמירה על המחשב ותקינותו – אל תנסו לפתוח את המחשב המרעיש לבד משום שמי שהרכיב אותו מלכתחילה לא התכוון שמי שיבדוק אותו אחר כך לא יבין מהו הסדר הנכון ויגרום לנזק רב יותר. כל פגיעה בקרביים של המחשב יוסיף נזק על תועלת ולכן רק טכנאי מחשבים יכול לעשות זאת בבטחה.
  • אדם לא מוסמך עלול למנוע את גילוי מקור הבעיה – אם אדם שאינו טכנאי יפתח את המחשב ויזיז בלי כוונה רכיב כלשהו, הוא עלול לגרום לכך שלא תצליחו לגלות תא מקור הבעיה. בדיוק כמו שרופאים מבקשים לפעמים לא לתת שום תרופה כדי לקבל את הנתונים הכי מדויקים למצב של המטופל. תנו לטכנאי מחשבים מקצועי לשמוע בדיוק מה קורה והרעש יהיה כך הכי מדויק.
  • אחריות וביטוח – הבעיה עם מחשב היא שגם אם נגמרת תקופת האחריות ויש עליו ביטוח לא יכבדו את ההתחייבויות האלה אם לא יטפל בו מישהו מוסמך. לכו תוכיחו אחר כך שהנזק נגרם לפני כן ולא בגלל התעסקות לא מיומנת עם המחשב.
  • רק מומחה יוכל לייעץ לכם מה לעשות – אם אכן הרעש מבשר על מותו של המחשב רק טכנאי יוכל להמליץ לכם מה לעשות הלאה. פסק הדין שלו הוא סופי ולכן הקשיבו לו.

חשיבותו של טיפול מקצועי

בכל תחום אנחנו יכולים לאלתר או ללכת למומחים המקצועיים. כל מה שנותר הוא לחשב את המחיר שיעלה לנו אם נתעלם מהצורך לבחור במומחה ולאלתר טיפול לא מיומן. אל תישארו עם התקלות האלה לבד ואל תוסיפו עליהם, אלא בחרו באנשי מקצוע מיומנים.

אנו ממליצים על עידן ברנט, טכנאי מחשבים עד הבית, ליצירת קשר התקשרו 053-572-89-62.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here