תכנון מדויק ואלגנטי של בית פרטי

0
2312
תכנון מדויק ואלגנטי של בית פרטי

כשאנחנו רואים סגנון אלגנטי אנחנו מזהים זאת מיד. אי אפשר לטעות בעיצוב הקווים הנקי והמדויק של מקומות כאלה, של חדרים ושל לבוש, של עיצוב פנים בצפון ושל אדריכלות ושל כל תכנון אלגנטי של בית פרטי שכזה. הקווים הקלאסיים הברורים שאינם משתלטים על החלל אלא משתלבים בו בצורה מעודנת ומתוחכמת הם אלה שעושים את הבית למקום שנראה יוקרתי ומדויק כל כך. את כל זה אפשר לתכנן מראש ולהקפיד על הקו האחיד.

כיצד נראה תכנון אלגנטי של בית?

  • עיצוב דירות יוקרה תכנון משולב עם הסביבה ולא נגדה – ראשית, אלגנטיות היא לא כפייה של נוכחות ושל סגנון. היא עבודה עם הסביבה המשולבת שבה אפשר ליהנות מהיתרונות שלה ולשלב אותם בתכנון. זה יכול להיות נוף מרתק שיתגלה מחלונות רחבים הפונים דווקא אליו, ניצול כיוון השמש והרוחות כדי שיהיה נוח לשבת בצל וליהנות מאוורור טבעי, וזה יכול להיות גם הסתרה של החלקים הפנימיים מהרחוב אם הוא פולש למרחב הפנימי של הבית יותר מדי בגסות. הקשבה לסביבה זה העיקרון.
  • הצבעים והאלמנטים השונים מתאימים זה לזה – בתכנון בית יש כל מיני אלמנטים עיצוביים שאמורים להתאים זה לזה ובמיוחד לצבעים שבוחרים אותם. הרמוניה היא מאפיים של אלגנטיות שאין להפר אותה, כל עוד זוכרים שההתאמה בין הצבעים לבחירות העיצוביות חייבות לשדר אחידות מסוימת ומחשבה שהוקדשה לכך.
  • ללא פופוליזם וטרנדים שאינם מחזיקים מעמד – מותר לקרוץ מדי פעם לסגנונות שונים שהם עכשוויים אבל סגנון אלגנטי הם לא משתלטים על העיצוב ועל האמירה הכללית שנובעת מתכנון כזה. יש להתאים את כל האלמנטים זה לזה גם מחדר לחדר ולא להתפרע עם קווים עיצוביים משום שהסגנון האלגנטי מחייב עקביות.

סגנון אלגנטי הוא בחירה מודעת

אנחנו יכולים לבחור להכניס לחיינו כל מיני אלמנטים עיצוביים שונים וליהנות מהססגוניות ומחוסר העקביות, אבל אם אנו בוחרים להיות אלגנטיים יש קווי יסוד ועקרונות שמחייבים לדבוק בהם כדי לשמר את הסגנון וליהנות ממנו. אז בחרו לכם את הקווים שמאפיינים אתכם ואת הטעם שלכם ותיהנו מבית אלגנטי ומעוצב שיכול להישמר שנים מבלי שתצטרכו להחליף בו פריטים מדי פעם.

אנו ממליצים אורית מזרחי מעצבת פנים בצפון – התקשרו 050-4794-798.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here