איך לחסוך בהוצאות ולשמור על איכות הסביבה עם שקיות לשימוש חוזר?

0
53
ציוד למסעדות
קרדיט PIXABAY

שקיות הניתנות לסגירה חוזרת נקראות שקיות פסגור. כדי לעשות שימוש חוזר בשקיות ולשמור על טריות ותקינות המוצר, פשוט ניתן לסגור אותן באמצעות הרצועה הלבנה, הממוקמת בחלק העליון של השקיות. שקיות פס סגור מאלומיניום, שקיות ניילון עם רצועת סגירה ושקיות סגירה חוזרת מנייר הן מהצורות הנפוצות ביותר של שקיות פס סגור בארץ ובעולם. למרות שהסגירה משחקת תפקיד משמעותי בשקיות אלו, יש לזכור תמיד את השיקולים העיקריים – החומר והעובי של השקיות.

עבור מי שקיות סגירה חוזרת יכולות להיות מועילות במיוחד?

אם אתם בעלי חברה או עובדים במשרד, זה יכול להיות מאוד מבלבל כשאתם מנסים למיין את הפריטים הקטנים הרבים של המשרד שלכם. במקרה זה שקית פסגור היא האפשרות הטובה ביותר עבורכם. עבור אנשים וחברות המחפשים פתרון נוח, ידידותי לסביבה ופרקטי לשמירה על סדר וארגון בבתיהם ובמקומות העבודה שלהם, שקית פסגור היא מוצר פנטסטי. אתם יכולים לאטום את שקיות האחסון הללו בקלות ולשמור על החפצים שלכם הודות לסגירה הנוחה והאטומה בחלק העליון של השקית.

היתרונות העיקריים לשימוש בשקית פסגור

  • יכולת האיטום הגבוהה של השקית- היכולת לסגור שקית פסגור במהירות וללא מאמץ היא אחת התכונות המושכות ביותר שלה. איטום מלא אפשרי ללא סכנת פתיחה הודות לפתח העליון הייחודי של השקית הכולל סגירה זכר ונקבה. יחד עם שמירה על טריות המזון במקרר, השקית מושלמת לאחסון פריטים קטנים כדי שלא יתפזרו ולשמירה על דברים נקיים ולא נזקים מאלמנטים כמו אבק ולחות.
  • העמידות והעובי של שקיות האחסון של פסגור הן יתרון נוסף. שקיות אלו אינן מהסוג הדק שנקרע בקלות. במקום זאת, מדובר על שקיות איכותיים, כך שהן מחזיקות מעמד זמן רב וניתן לעשות בהן שימוש חוזר.
  • מגוון גדלים- שקיות פס סגור זמינות במגוון גדלים, המאפשרים לכם לבחור את השקית המושלמת לאחסון ולארגון כל הציוד שלכם.
  • שקית ידידותית לסביבה- מכיוון שניתן לעשות בהן שימוש חוזר ואף למחזר, שקיות פס סגור באמת ידידותיות לאיכות הסביבה. בנוסף, כמו שכבר נאמר, שקיות אלו מיוצרות מחומרים איכותיים, המאפשרים לכם לבצע בהן שימוש חוזר ולצמצם את הצורך ברכישה של שקיות חדשות.  זהו פתרון חסכוני מכיוון שלא תצטרכו לקנות את השקיות מספר פעמים כי הן עמידות ויחזיקו מעמד לאורך זמן.

את השקיות ניתן להזמין מחומרי גלם שונים ובגדלים על פי צורך באתר החנות ג.כ. שיווק כלפון בע"מ, שהוקמה בשנת 1992, ועד היום מובילה בתחום ייצור ייבוא, שיווק והפצה של ציוד אריזה איכותי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here