איך להציל את העסק שלכם כשמאבדים כיוון?

0
273
קרדיט - Freepik

עסקים טובים שיש להם הצדקת קיום בדמות מוצר טוב או שירות שיש לו ביקוש, לא חייבים לפשוט רגל ולהפסיק להתקיים. יש תקווה לעסקים שיכולים לעבור הבראה ושיקום ויש תקווה אפילו להרחבת העסק ברגע שמשקמים את הארגון ועושים צעדי הבראה. בין היתר, דואגים למינוף של העסק על מנת להזרים מזומנים לעמוד בהתחייבויות כדי לא לצבור חובות בגלל פיגורים ולשלם לעובדים שנשארים אתכם לאורך כל התהליך. כדי לעשות את זה אתם יכולים לשקול לקחת הלוואה לעסקים קטנים בערבות מדינה, שהיא הלוואה נוחה מאוד בתנאים מצוינים ובערבות מדינה ל-70% ממנה. כך תוכלו לחסוך לעצמכם את העלויות של הלוואות יקרות בהרבה שלא תוכלו לעמוד בהן של בנקים וגופים חוץ בנקאים שניתנות בתנאים הרבה פחות נוחים מכך. לכן, חשוב להגיש את הבקשה נכון לרשות העסקים ולקרן כדי לקבל תשובה חיובית ואת זה יכולה לעשות למענכם חברת "ניהול נכון" של אמיר פרידברג, שמגישה בקשות כאלה כבר שנים רבות למען עסקים קטנים ובינוניים.

שיקום העסק בעזרת הלוואה

כשמקבלים הלוואה טובה כזאת זה רק הצעד הראשון בדרך להצלחה. את ההמשך אתם צריכים לעשות בעצמכם על ידי בניית תכנית עסקית חדשה לשנים הקרובות, שתקבל את אישור הקרן ותקנה לכם את ההלוואה המובטחת. תכנית עסקית כזאת מושתתת לא רק על היתכנות כלכלית לעסק שלכם אלא גם בנכונות שלכם לשקם אותו ולהצעיד אותו בדרך ההבראה לקראת ארגון מחדש לפעמים. בצורה כזאת אתם יכולים גם לשפר את יכולות הניהול שלכם וללמוד דברים חדשים שיעזרו לכם להבין איפה טעיתם וכיצד לתקן טעויות כאלה כמה שיותר מהר כדי שתוכלו לחזור למסלול הצמיחה והשיקום של העסק.

מנהלים נכון בעזרת ייעוץ עסקי

אם אין לכם ידע בניהול עסק למרות שחשבתם שזה אפשרי לבד, מומלץ לשקול ייעוץ עסקי שלוקח אתכם צעד צעד בדרך לשיקום העסק והבנה טובה יותר של מה שנדרש מכם ואיך לעשות זאת. זה אומר שאתם חייבים לתת אמון במי שמנחה אתכם אבל גם לרתום לעזרתכם את העובדים שלכם ושדרת הניהול שתחתיכם כדי לקבל שיתוף פעולה מלא. יחד, בעבודת צוות, תוכיחו לקרן שממנה אתם מבקשים הלוואה שאתם עסק שכדאי להשקיע בו והוא עובד במלוא המרץ על מנת להצליח. זה נכון לעסק חדש לגמרי כמו גם לעסק קיים שרוצה להתרחב או להבריא ממשבר. חברת "ניהול נכון" של אמיר פרידברג מציעה גם שירותי ייעוץ עסקי וארגון מחדש לכל עסק שרוצה להצליח ולעלות על דרך המלך להצלחה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here