מה זו דיסלקציה?

0
185
קרדיט: Pixabay

הורים מוצאים את עצמם דואגים לילדים שלהם תמיד, וככל שהילדים יותר גדלים, כך גם גדלות הדאגות. זה נשמע לכם מוכר כי הילד כבר קצת גדל? אתם רואים לאחרונה שהשפה שלו לא מתפתחת כצפוי? אם כך, אפשר להבין מדוע אתם מוטרדים. אחת מהבעיות הנפוצות שלא מעט ילדים, וגם מבוגרים, סובלים מהן, היא בעיה העונה לשם דיסלקציה. למעשה, מדובר על לקות שקשורה באופן ישיר למילים. ילד שסובל מבעיה כזאת יגלה קושי משמעותי ביותר לרכוש מיומנויות חשובות כמו קריאה. יהיו לו בעיות שונות בהבנה של מה שהוא קורא ובמקרים רבים הוא גם יתקשה לחבר אותיות למילים. פעמים רבות ילדים שסובלים מדיסלקציה לא מצליחים ללמוד לקרוא או שזה הופך להיות אצלם תהליך מאוד ארוך ומייגע. לכן, אם גם אתם חושדים שהילד סובל מבעיה כזאת, פנו עוד היום אל מכון זרחין.

למה חשוב לאבחן דיסלקציה כמה שיותר מהר?

זה לא משנה אם יתברר שלילד שלכם יש דיסלקציה או כל בעיה אחרת, כמו למשל דיסגרפיה. מה שכן חשוב, זה לעזור לו, ורצוי שזה גם יקרה בשלב כמה שיותר מוקדם. נסו לשים את עצמכם בנעלי הילד ותבינו שאם הוא לא יקבל עזרה, הוא יצבור חוויות לא טובות. זה אומר שמהר מאוד הלימודים מבחינתו יהפכו לסיוט, מה שיגרור בהמשך חוסר הצלחה, חוסר רצון ללמוד ועוד הרבה בעיות אחרות של חוסר ביטחון. לעומת זאת, ילד שיקבל את כל העזרה שהוא צריך בשלב מוקדם יוכל לתקן את החוויה ולהפיק מעצמו הרבה יותר. בעתיד הוא יוכל לנצל את הכישורים שלו על הצד הטוב ביותר ולכן ברור מדוע סיוע מוקדם הוא הכרחי.

האם ילדים יכולים להיפטר מלקויות למידה?

בין אם מדובר על דיסלקציה ובין אם מדובר על לקויות למידה אחרות, כמעט בכל מקום יגידו לכם שאי אפשר להיפטר מזה. אפשר לאבחן, לעזור ולתת כלים לשיפור, אך להיפטר מזה – זה לא אפשרי. לעומת זאת, אם תתקשרו עוד היום אל מכון זרחין למספר: 050-420-0291 תגלו שאפשר גם אחרת. בניגוד לגישה המקובלת, כאן מאמינים שזה אפשרי ושניתן לפתור את קשיי הלמידה באופן שורשי מוחלט. צרו קשר עוד היום, כי אין ספק שכאן מחכה לילד שלכם עתיד טוב יותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here