איך תהפכו מסיבת יום הולדת לחוויה מרגשת עבור הילדים?

0
250
קרדיט: Canva

כל הורה רוצה לגדל את ילדו בצורה כזו שהוא יגדל כאישיות מן המניין. לא מספיק רק להיות חכם וללמוד טוב. על הילד לפתח אומץ, נחישות וכוח רצון. קשה ללמד את התכונות הללו בתיאוריה, יש צורך לפתח אותן בפועל במצבים אמיתיים. כדי לפתח חוזקות אצל ילדים, פסיכולוגים ממליצים לעשות זאת בצורת משחק. אז ילדים לא לוקחים את זה בתור חובה, אבל תוך כדי משחק הם צוברים את הניסיון והידע הנדרשים. משחק פיינטבול אידיאלי לזיהוי ופיתוח תכונות מנהיגות, הוא יעזור לכם להבין עד כמה הילד חברותי ועד כמה הוא יכול לפעול באופן עצמאי או רק לעקוב אחר הוראות של אנשים אחרים.

מהם היתרונות של פיינטבול לילדים?

היום קשה להפתיע ילדים בצעצועים ובידור מסורתיים, ואילו מחשבים, קונסולות, טאבלטים, סמארטפונים פוגעים בהתפתחות הפיזית של אורגניזם גדל. מתוך אטרקציות לילדים בדרום תוכלו לבחור בפיינטבול, כך שילדכם גם ייהנו וגם ירכשו מגוון יתרונות, כמו:

  • לבלות באופן פעיל בחוץ;
  • להרגיש התרגשות, לחוות רגשות חיוביים;
  • למדוד כוח עם עמיתים ומבוגרים;
  • ללמוד לפעול בצוות ולציית לפקודות;
  • להפגין בפני חברים והורים תושייה, אומץ, כוח, מיומנות נוספות;
  • ביצוע פעילות גופנית מתונה לשרירים, ללב, למערכת הנשימה;
  • להקל על לחץ ומתח נפשי הנגרמים משגרת היומיום ולימודים;
  • להבין כמה יותר מגניב לשחק משחקים אמיתיים ולא וירטואליים.

פיינטבול שימושי גם למטרות חינוכיות. בני נוער אוהבים כשנותנים להם להיות מבוגרים, לקחת אחריות, לקבל החלטות. זה מאפשר להם להרגיש מבוגרים יותר, עצמאיים יותר, להרגיש ביטחון עצמי.

חגיגת יום הולדת לילדים בפיינטבול

משחק הפיינטבול יהיה אירוע משמעותי. הילד יהיה במרכז תשומת הלב ובוודאי יהפוך ל"גיבור היום" בקרב חברים מוזמנים, מה שיעלה את מצב הרוח וההערכה העצמית שלו.לא תצטרכו לדאוג לארגון מסיבת ילדים, ולבזבז את הזמן, אם תפקידו את הטיפול הזה בידי פיינטבול גרילה. פיינטבול גרילה מארגנים פיינטבול לילדי ומבוגרים. בעזרת מתחם אתגרי, רובים, כדורי צבע, הלבשה וציוד מגן, מדריכים מנוסים יכירו לילדים את כללי הפיינטבול. הם יפקחו על שלומם לאורך כל המשחק, יעודדו אותם, יעזרו בעצות מעשיות ויבטיחו שיפוט הוגן.

בהחלט לא יהיה להם משעמם! לשחקנים יוצעו תרחישים מעניינים שבהם כל אחד ירגיש כמו גיבור. ניתן לשחק משחקי מלחמה כמו : חיסולים, דגליים, קפטנים, לחימת גרילה ביער ועוד רבים. את המשחק ניתן לערוך בשטח פתוח, מה שמוסיף לרמת האמינות של המשחק. פיינטבול גרילה ישמחו ללוות אתכם במשחקי הפיינטבול לא רק במסיבות ימי הולדת, אלא גם בימי גיבוש, ימי צוות, הכנה לקראת גיוס או פשוט כחלק מיום כיף של בני משפחה או חברים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here