הגינות מתחילות לטפס לגובה

0
2324
הגינות מתחילות לטפס לגובה

צפיפות האוכלוסייה בערים הגדולות הביאה להכרח של בניה לגובה. הבניה של בנייני רבי קומות מרהיבים הייתה צעד נוסף אשר הרחיק את האדם מהטבע ומשך אותו לקבל את הסביבה העירונית בתור ביתו. על כן אנשים רבים וויתרו זה מכבר על החלום של גינה קטנה ומלבלבת בקיבוץ או במושב. הבשורה המשמחת היא שכעת ניתן להקים גינה ממש בבית, על הקיר. כך להשיב את החיבור לטבע ולגדל את התבלינים האהובים עליכם אפילו במטבח.

דירה קטנה היא כבר לא תירוץ. במידה ויש לכם קיר פנוי, אתם יכולים להתקין עליו את הגינה האנכית ולהתחיל ליהנות מאוויר צח יותר ואווירה נעימה יותר. ניתן לראות כי בשנים האחרונות קירות ירוקים מככבים על קירות פנימיים וחיצוניים מכל רחבי העולם. גם הדירות קטנות יחסית, הן שוכרים והן בעלי דירות רבים בוחרים להוסיף את הקיר ירוק והמלבלב הזה. אנשים יכולים לגדל עליו סוגים שונים של צמחים ואף תבלינים. הודות למצע השתילה העמיד ושיטת הגידול הנוחה כל אחד יכול להרשות לעצמו לגדל גינה על קיר ביתו או משרדו.

מגשימים חלומות ירוקים

גם אם מצאנו את עצמנו חיים בין 4 קירות בטון כשמחוץ לחלון מחכים לנו בניינים נוספים, אנחנו עדיין יכולים לקבל את פיסת גן העדן הקטנה שלנו ולגדל את הגינה הנפלאה עליה אנו חולמים כבר זמן כה רב. קיר צמחים ירוק ומרשים יכול להיות בדיוק מה שהיה חסר לכם בבית. שהרי מבחינה בריאותית הוא עוזר בסינון רעלנים מהאוויר ומעשיר את האוויר אותו אנו נושמים בחמצן. דבר המקל על הנשימה ויכול לשפר את יכולות הריכוז והיעילות שלנו. מעבר לכך הקיר הוא פשוט יפה ומצליח ליצוא אווירה רגועה ונינוחה.

אין סוף ליתרונות

איכויותיו הרבות של קיר ירוק כוללות בין השאר את העובדה כי הוא יכול לסייע בבקרת האקלים של הבית ולקרר אותו או להגן עליו מפני תנאי מזג האוויר שבחוץ, לספוח רעלים ולהעשיר את האוויר אותו נושמים, הוא יכול לשמש כמבודד אקוסטי והמראה שלו ייחודי ומרשים. זכרו כי את הקיר שלכם אתם תוכלו לעצב בעזרתה של חברה אשר מתמחה בתחום ותוכל לייעץ לכם בנוגע לסוגי הצמחים המומלצים לכם על פי אזור המחייה, שגרת החיים והצרכים שלכם.

האמנות הירוקה

ניתן לומר כי הקירות הירוקים הם למעשה סוג של אמנות. בעזרת השילובים המרהיבים אשר נוכל ליצור בעזרתה של חברת רוזנבאום מערכות גינון מתקדמות בע"מ כל צורה, גוון, עומק וטקסטורה שנבחר. החברה מתמחה החל משנת 1997 בייעוץ ומתן פתרונות אגרונומיים בכל הנוגע להקמת פרויקטים מתקדמים של גינון. גם אתם יכולים להתחיל וליהנות מהנוכחות של הטבע בבית שלכם, כל מה שנותר לכם לעשות זה לבחור את הקיר וליצור קשר להתחלת התכנון. להזמנת קיר ירוק לבית או לעסק התקשרו 052-2879654

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here