כך נגבש סגנון עיצובי לבית

0
2307
כך נגבש סגנון עיצובי לבית

מי שמעדיף בית שיש לו אמירה עיצובית ברורה חייב לנסות לשאוב השראה ממקורות שונים מלבד הרעיונות שלו, כדי לדעת כיצד נגבש סגנון עיצובי לבית. כדי להבין את הפרופורציות, התאמת הצבעים הבנת החלל והסידור הנכון בו של כל הריהוט תורת האבזור והבנת השימוש בטקסטילים שונים להלבשת הבית, לא מספיק להיות בעל רצון טוב. מומלץ מאוד להסתובב בבתים אחרים או במקומות שמציעים לכם לראות דירות לדוגמה או משלבים תצוגה מעניינת בחנויות וכמובן להציץ באתרים.

כיצד מגבשים סגנון עיצובי לבית?

  • השראה מאתרים מקצועיים – לא מעט אתרים של אדריכלים ומעצבי פנים מציגים עבודות יפהפיות בסגנונות שונים שמהן אתם יכולים להתרשם. החשיבות הנוספת של הצצה באתרים כאלה היא לא רק העובדה שזה נעשה במקצועיות ולכן אתם יכולים ללמוד מכך איך לעשות זאת נכון, אלא שאנשי המקצוע נותנים לא פעם את ההסברים למה בחרו לעבוד כפי שעבדו, מה הניע אותם לבחור במה שבחרו ועוד טיפים שונים בעיצוב פנים שיכולים להרחיב את הידע שלכם.
  • אתרי מדיה חברתית – פינטרסט ואינסטגרם הם חלק מאתרי המדיה החברתית שבהם אפשר למצוא עיצובים מרהיבים של בתים ולשאול גם את בעליהם והמעצבים שאלות שונות. אפשר גם למצוא דרכם את המעצבים והרעיונות הכי יפים ולא להתבייש לבקש רעיונות ולהעלות תמונות זה כמו פלטפורמת ייעוץ ענקית שעובדת בכל פעם מחדש בזכות הפרגון והשיתוף ההדדי. אל תתביישו לשאול ולהתרשם.
  • חנויות וגלריות – חנויות וגלריות לעיצוב הן המקום שבו תרצו להסתובב כאשר אתם מחפשים השראה. שם אמנם זה יותר מסחרי לעתים משום שזה מוקדש למעצב או למותג מסוים, אבל עדיין תוכלו להתרשם מקו עיצובי אחיד ומנומק היטב. וגם לרכוש כמובן.

לעולם לא מאוחר להתנסות בעיצוב

לאחר שמחפשים מקור להשראה עבור גיבוש סגנון עיצובי לבית אין סיבה שלא להתנסות במה שעולה לכם בראש. אם אתם רוצים ללמוד באיזו סדנת עיצוב את העקרונות זה תמיד רצוי, אבל בסופו של דבר תצטרכו להתחיל להניח רהיטים ופריטים זה ליד זה ולהתרגל לכך שגם לכם יש כעת מקום לבטא בו את הסגנון העיצובי שלכם. אל תהססו לנסות ולהתנסות וגם להחליף מדי פעם סגנון כדי לגוון.

אנו ממליצים על אלה מורגן מעצבת פנים במרכז והצפון – לקביעת פגישה התקשרו 052-618-9729

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here