מזוודת טרולי לילדים במבצע

0
991
מזוודת טרולי לילדים במבצע
Credit: Pixabay.com

לקראת נסיעה לחו"ל, נסיעה עסקית או סתם טיול, תמיד חייבים לוודא שאורזים את כל הציוד הנחוץ לנו על מנת להסתדר בטיול באופן מיטבי מבלי שיחסר דבר. דבר שרבים אינם יודעים הוא החשיבות של מתן דגש מיוחד על מזוודת העלייה למטוס, שנקראת גם מזוודת טרולי, והסיבה לכך היא שזו המזוודה שצריכה לעמוד בלא מעט מגבלות שקובעות חברות התעופה. במאמר זה נציג כמה מאפיינים שחשוב לתת עליהם את הדעת כדי לבחור את המזוודה המתאימה ביותר לצרכים שלכם.

איך לבחור נכון מזוודת טרולי?

כך תבחרו מזוודת טרולי בקלות:

  • העדיפו דגם קל משקל – מרבית חברות התעופה שוקלות את הטרולי לפני העלייה למטוס, ואם המזוודה כבדה מדי אתם עשויים להידרש לשלם תוספת תשלום על מחיר הכרטיס או אפילו לשלוח את המזוודה לתא המטען של המטוס. ככל שהטרולי עצמו יהיה קל משקל, כך תוכלו למלא בו ציוד יותר כבד, מבלי לעבור את המגבלה שדורשות חברות התעופה.
  • העדיפו טרולי בעל מידות תקניות – לפני הטיסה בדקו מהן המידות של מזוודת העלייה למטוס שמאושרות על ידי חברת התעופה. עליכם לוודא כי הטרולי שאתם רוכשים מתאים במידותיו לדרישות הללו, אחרת, לא תוכלו לקחת אתכם את המזוודה אל המטוס.
  • העדיפו דגם עם כיסים ותאים מבחוץ – מזוודות עליה למטוס שיש להן תאים חיצוניים קלים לגישה מועילות מאוד. בתאים הללו אפשר למקם פריטים שתצטרכו להשאיר בהישג יד, כך למשל הדרכונים שלכם או כרטיסי העלייה למטוס. הדבר האחרון שתרצו זה לא למצוא את המסמכים הללו, ברגע שתצטרכו להציג אותם בנמל התעופה.
  • העדיפו דגם בעל גלגלים איכותיים – למרות שניתן לסחוב את הטרולי כמו כל מזוודה רגילה, הרבה יותר נוח להשתמש בגלגלים. תמיד העדיפו דגם איכותי, המצויד עם גלגלים איכותיים, ובצורה כזאת תוכלו לשאת את המזוודה ללא קושי וללא מאמץ.
  • העדיפו גוף קשיח מספיק – במהלך הטיסה ובנסיעות השונות, המזוודה עשויה לחוות טלטולים ומכות ממזוודות אחרות או מהתא בו היא ממוקמת. לכן, העדיפו טרולי בעל גוף קשיח מספיק, על מנת שכל הציוד החשוב לכם יישמר מוגן ובטוח.

מזוודות קונים בחנויות מקצועיות

לקראת טיול או נסיעה, מגיע לכם למצוא את מזוודת הטרולי המושלמת במחיר משתלם- בחנות ארנקי ראשון או באתר האון ליין של החנות תוכלו למצוא מגוון רחב של מזוודות איכותיות במיוחד בגדלים שונים, של מותגי איכות ובמחירים נוחים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here