ניופאן קיבלה את הזיכיון לשיווק מוצרי Hoover בישראל

0
1024
קרדיט: Hoover

המותג מציג מגוון רחב של מוצרי חשמל בקטגוריות שונות ממייבשים ומכונות כביסה ועד למקררים ושואבי אבק

ניופאן תייבא תחילה מייבשים ומכונות כביסה של המותג ובהמשך גם שואבי אבק,  תנורים, מקררים ומוצרי מטבח נוספים

ליין המוצרים החדש אשר יושק ב- 2021 ילווה בקמפיין פרסומי בהיקף של  מיליון דולר.

ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל המובילה בישראל החלה לייבא ארצה את המותג הותיק Hoover. החברה תייבא תחילה מייבשי ומכונות כביסה ובהמשך גם שואבי אבק, מקררים, תנורים ומוצרי מטבח נוספים. ליין המוצרים החדש אשר יושק ב- 2021 ילווה בקמפיין פרסומי בהיקף של 1מיליון דולר.

Hoover בעבר היה מזוהה עם עולם השואבים, במרוצת השנים התפתח וכיום נותן מענה למגוון רחב של קטגוריות וקווי מוצר שונים החל ממייבשים ומכונות כביסה ועד למקררים.

האגף האירופי של הובר התפצל  ב-1993 מחברת האם ונרכש בידי חברת קנדי שבסיסה בברוגריו שבאיטליה. החברה נרכשה ע"י Haier Europe לפני שנתיים.

המותג Hoover הינו חלק מקבוצת Haier אשר ניופאן משמשת, מעל עשור, כיבואנית הבלעדית של מגוון מוצרי Haier  בישראל ומנהלת קשרים עסקיים הדוקים עם הספק בחו"ל, כחלק משיתוף הפעולה המוצלח והאמון בין החברות בחרה Haier  לרכז את כלל פעילות מותגיה תחת חברת ניפאן.

המותג Hoover פונה לקהל צעיר, זוגות צעירים ובעל אפליקציה בטכנולוגית  IOT – לשליטה מרחוק . המותג מספק מוצרי איכות עם תמורה הוגנת לעלות ומענה על צרכים שונים בהחזקה הביתית. ממחקר שנעשה על ידי החברה להבנת תפיסות צרכניות ניכר ש Hoover ניתפס כמותג איכותי ומזוהה ע"י קהל בוגר (35+).

מורן דאי, סמנכ"לית שיווק, ניופאן: "אנחנו שמחים על הצטרפות המותג Hoover  לניופאן ומצפים לפעילות מותגית ענפה. החל מינואר 2021 ובמהלך החציון הראשון של השנה נשיק קטגוריות וקווי מוצר מתקדמים נוספים שיתנו מענה טכנולוגי, חדשני ועיצובי לצרכנים שלנו. ניופאן קשובה לצרכן, לצרכיו, לטרנדים המשתנים, להתפתחות הטכנולוגיה ומייבאת מוצרים אשר יטיבו את הפעילות היומיומית בבית. החברה תמשיך להרחיב את ההיצע ולענות לביקושים בדרך הטובה ביותר".

Hoover מזוהה מאד עם עולם שואבי האבק, במחצית הראשונה של המאה ה-20 שלטה בתעשיית שואבי האבק החשמליים, עד שהמותג "הובר" הפך לשם גנרי לשואב אבק, וגם לפעולת שאיבת האבק. גם  כיום, בראשית המאה ה-21 המותג נחשב לשחקן מרכזי בשוק שואבי האבק. האגף האירופי של החברה מתמחה גם בייצור מוצרים נוספים דוגמת מכונות כביסה ומייבשי כביסה.

קבוצת ניופאן הינה היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, אודיו וצילום. מייצגת הרשמית של  מותגי יוקרה בינלאומיים מובילים כגון HAIER, Magimix, KitchenAid, DeLonghi, JBL, BOSE, TOSHIBA, Moulinex, Tefal, Indesit, Bauknecht, Harman/Kardon, Canon,ACER , VAX,  ועוד.

Capture
קרדיט: Hoover
תמונה
קרדיט: Hoover

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here