סדנאות גיבוש לעובדים

0
534
מתנות למורים
Credit: Pixabay.com

אין עובד שלא צריך את הפעם או פעמיים האלו בשנה שהחברה או העסק מוציאים אותו ליום טיול, יום ריענון וניקוי ראש מהשגרה. ביום יום העומס רק הולך וגובר ובעידן המודרני בו אנחנו חיים, אין באמת חופש כי אנחנו מחוברים כל הזמן לעבודה בדרך כזו או אחרת. דרך מצוינת לאפשר לעובדים להתרענן ויחד עם זה לגבש אותם וללכד אותם היא באמצעות סדנאות גיבוש לעובדים. אלו יכולות להיות סדנאות ספורט, סדנאות בישול או אפיה, סדנאות יצירה או רבות אחרות. ב"ציפור הנפש" תוכלו לבחור סדנת גיבוש לעובדים שלכם, סדנה שהם יזכרו עוד שנים ארוכות.

מתנות למורים

המורים של היום לא מקבלים את הכבוד וההערכה לה הם ראויים. הם עובדים קשה מאוד בטח מאד שהקורונה פרצה לחיינו, ולפעמים מילה טובה או תשומת לב מצד ההורים, יכולה להיות בשבילם זריקת עידוד עם הידיעה שהם עושים את הדברים הנכונים. איך אפשר לעשות את זה? עם מתנות למורים אבל שיהיו כיפיות ומפנקות. יש מגוון רחב של מתנות שכל אחד יכול לקנות למורה של הילד שלו, ואפשר כמובן לעשות קנייה קבוצתית של כמה הורים או לכמה מורים. מה למשל? אלו יכולים להיות גאדג'טים מגניבים, מארזים מתוקים למורים, מתנות לבית ולמטבח שלהם שיוסיפו להם המון, מתנות של קמפינג ופנאי ומה לא… המגוון רחב והתקציב הוא זה שיקבע יחד עם העניין במוצר ספציפי.

מתנות לפסח

את פסח כולם אוהבים. כן, גם אם צריך להעביר שעתיים בסדר עם הדודה שלא מפסיקה לשאול שאלות, וגם אם צריך לנסוע לקצה השני של המדינה בשביל להיפגש לסדר. פסח הוא חג כייפי, חג שמרגיש חירות וחופש והוא זמן מצוין לתת מתנות לפסח לאהובים עלינו או לעובדים שלנו. מה תתנו? מארזים ספציפיים לחג הזה או כלליים, כלים שתמיד יהיו שימושיים בפסח, שוקולדים ופרלינים (שכדאי שיהיו כשרים לפסח כדי שכולם יוכלו לאכול אותם) ועוד מגוון רחב של מתנות. כדאי לברר לפני כן מה המקבל אוהב כדי לפגוע כמה שיותר במטרה.

אם אתם מחפשים מתנה מיוחדת כזו שגם תגרום למקבל להרגיש שהוא חלק ממשהו חיובי, אין כמו לרכוש מ"ציפור הנפש" את היצירות שנמכרות בעמותה. העמותה מקדמת יוצרים המתמודדים עם קשיים נפשיים ומקיימת גם סדנאות יצירה ואחרות שיכולות להתאים לקבוצות שונות.

אם אתם רוצים לדעת יותר כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לחייג למספר 04-8699862 וישמחו לתת לכם מענה על הכל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here