עוד לענייני משפחה

0
362
קרדיט - Freepik

עוד לענייני משפחה הוא איש מקצוע שמספק שירותים חיוניים במיוחד, במגוון רחב מאוד של מצבים. בכל מקרה כזה חשוב לבחור עורך דין בעל ניסיון רב, מפני שזהו מפתח קריטי לאיכות השירות. לעו"ד ונוטריון  טל פרי בקיאות מקצועית מעמיקה, ניסיון רב ובנוסף מחויבות אמיתית לכל אדם שפונה אליו לעזרה.

באילו מקרים חשוב במיוחד לפנות לעזרת עוד לענייני משפחה?

* הגנה על נכסים לפני נישואין – החוק מאפשר לכל אדם לערוך הסכם קדם-נישואין שמסדיר את אופן חלוקת הרכוש בין בני הזוג, אם יבחרו להיפרד אחרי החתונה. באופן טבעי נדרשת הסכמת הצד השני להסכם, ועורך דין מומחה לענייני משפחה יודע איך להוביל להסכמה כזו ולייצר הסכם שמבטיח מקסימום שקיפות ומקסימום הגנה לנכסים הרלוונטיים.

* עריכת צוואה מורכבת – החוק מאפשר אמנם לכל אדם לערוך צוואה גם ללא עורך דין, אבל ככל שאופן חלוקת העיזבון מורכב יותר, כך גדלה כדאיות ההתייעצות עם איש מקצוע. בנוסף, עו"ד מומחה לענייני משפחה יודע להאיר גם סוגיות שעורך הצוואה עלול לפספס.

* חשד לצוואה פסולה – ישנן מספר עילות קבועות בחוק המאפשרות פסילת צוואה. ביניהן הפעלת לחץ אסור, מעורבות לא חוקית בעריכת המסמך וגם פגמים צורניים. עורך דין אמין יעזור לכם להבין האם אכן יש היתכנות למניעת הוצאת צו קיום צוואה, או ביטול צו כזה שכבר ניתן.

* חילוקי דעות לגבי משמורת משותפת וזמני שהות – הסוגיה הרגישה ביותר בכל הסדר גירושין היא המשמורת וזמני השהות. כלומר, כיצד כל אחד מההורים יוכל להביא לידי ביטוי את ההורות. במקרים אלה עורך דין לענייני משפחה נעזר הן בידע המשפטי והן ברגישות הנדרשת כדי לייצר פתרון מיטבי גם ללקוח או ללקוחה וגם לילדים.

כשיש ספק, אין ספק

הכלל הבסיסי לגבי הצורך בשירותיו של עוד לענייני משפחה הוא "כשיש ספק, אין ספק". אם מכל סיבה שהיא אתם חוששים מפני תרחיש כזה או אחר הקשור למשפחה, כולל כאמור צוואות וירושות, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע ולקבל ממנו חוות דעת מדויקת, מפורטת ואמינה שעל הבסיס שלה תוכלו לקבל החלטות נכונות עבורכם. לעו"ד ונוטריון טל פרי למעלה מעשור וחצי  ניסיון בתחום דיני המשפחה, ועוד איכות משמעותית שבאה לידי ביטוי בשירותים המשפטיים שהוא מספק היא קשב מלא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here