לחגוג בצורה מדהימה וייחודית

0
297

אחת הדרכים הייחודיות לעשות מתנה לגבר ליום הולדת 40 זה באמצעות נסיעה ברכב הקורבט סטינגריי המושלמת שלנו. כמו כן הקורבט סטינגריי הינו רכב ייחודי אשר שונה באופן הייצור שלו משאר רכבי הקורבט של חברת שברולט וזאת משום שמשקל המנוע הונמך משמעותית וכן ב שברולט העלו את כוחות הסוס ל  500 זהו לא השינוי היחיד שכן באמצעות הפחתת המשקלים הרכב הינו יכול לעשות סיבובים בצורה מושלמת וזאת לאחר הביקורות הרבות שספגו רכבי הקורבט המיוחדים. בנוסף לכך בחוויית הנהיגה המטריפה הזו ילווה אתכם נהג צמוד ומקצועי אשר יסביר לנהג על הרכב וכן יתדרך אותו כיצד לנהוג. בשביל ליהנות מהתענוג הזה תצטרכו שני דברים עיקריים והם: 1. רישיון נהיגה בתוקף, 2. להיות מעל גיל 30, על מנת לבצע הזמנה מסודרת ליום ההולדת תוכלו לפנות אלינו לאקזוטיק קארס כשבועיים מראש ונתאם איתכם על תאריך. אנו באקזוטיק קארס נספק עבורכם את חווית הנהיגה המושלמת ביותר ברכב הקורבט סטינגריי. קצת על הרכב: הרכב מאיץ מאפס ל100 תוך 2.9 שניות תוך כך שהינו בעל נפח מנוע של 6200 סמ״ק, הנעה אחורית, מערכת מולטימדיה מטורפת ועוד. בנוסף לכך במהלך הנהיגה תהיה מצלמת גו פרו אשר דרכה נתעד את כל הנסיעה באופן מושלם.

מתנה ייחודית ברכב מושלם

על מנת ליהנות מ- נהיגת אקסטרים יוצאת דופן באמצעות רכב מירוץ ייחודי ומושלם תוכלו לעשות זאת על ידי נהיגה ברכב הקורבט סטינגריי המושלמת שלנו. הרכב הינו מאובזר בצורה המושלמת ביותר שיש, תוך כך שהוא נקנה בקרוב למיליון ש״ח, כמו כן על כל לחיצה על דוושת הגז תרגישו את העוצמות המטורפות של רכב זה תוך האצה מאפס למאה של 2.9 שניות, בנוסף לרכב העוצמי שתנהגו בו ואשר ידביק אתכם לכיסא, אתם תנהגו במסלולים מרהיבים בתוך יערות, עם עליות, ירידות, סיבובים ועוד, וזאת על מנת ליהנות מחוויית אקסטרים יוצאת מגדר הרגיל.

לנהוג ברכב ייחודי ומושלם

בשביל לנהוג ברכב החדש של חברת שברולט הלא הוא קורבט סטינגריי החדשה תוכלו לפנות אלינו לאקזוטיק קארס וליהנות מנסיעה של שעה ברכב המושלם שלנו. כמו כן הרכב נרכש מחו״ל לאחר כשנה של המתנה ובמחיר גבוהה במיוחד המתקרב למיליון ש"ח. את חווית הנסיעה ילווה אתכם חן שטיבנסקי אשר הינו נהג מרוצים מקצועי ומיומן ואשר יעניק לכם חווית שירות מדהימה וכן גם חווית נסיעה כמו מקצוענים. לפרטים נוספים והזמנות צרו קשר במספר הטלפון: 054-5344430 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה/שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here