שירותי הדברה – כיצד לבחור חברת הדברות?

0
2089

שירותי הדברה הנם שירותים נפוצים בכל רחבי הארץ ועם הביקוש גדל גם ההיצע ולכן גם הוקמו לאורך השנים האחרונות חברות הדברה רבות. בעוד חברות הדברה מסוימות פועלות תחת אישורים ופיקוח ישנם אנשים המציעים שירותי הדברה ללא פיקוח וללא הדברה וזאת כדי לנסות להרוויח עוד כסף מהצד, כאשר אין להם מושג באילו חומרים הם משתמשים וללקוחות אין מושג כמה נזק הם יכולים לגרום לבריאות שלהם, של בעלי החיים שלהם ושל בני הבית.

אישור הדברה:

הפרמטר הראשון שאתם רוצים לבדוק עם חברת ההדברות שאתם משוחחים עם נציג שלה בטלפון הוא לבקש מהם להביא עם המדביר היתר הדברה. היתר זה ניתן על ידי המשרד להגנת הסביבה ומדביר שעובד ללא היתר כמוהו כאדם העובר על החוק. מדבירים עם היתר הנם מדבירים הפועלים תחת פיקוחו של המשרד הממשלתי וכן עוברים השתלמויות תקופתיות וכן מקבלים אישורים לחומרי ההדברה עמם הם עובדים. לצד היתר ההדברה צריך לבדוק גם את סוג ההיתר. ישנם מספר סוגי היתרים שונים לכן יהיה עליכם לוודא שזה שסוג ההיתר מתאים לסוג ההדברה שאתם מבקשים.

שיטת ההדברה של החברה:

אם אתם אוהבים בעלי חיים מכל הסוגים ואינכם רוצים להזיק להם תרצו לבחור בחברה שתבצע את העבודה בשיטות הדברה ידידותיות הן לסביבה והן לבעלי החיים. ישנם מקרים שאין ברירה ולצורך מיגור הבעיה יש לחסל את המזיקים אולם כאשר מדובר במזיקים גדולים יותר כמו עכברים למשל ניתן לנקוט בפעולות הומניות יותר.

אחריות על ההדברה:

בעוד מרבית החברות ידברו על הניסיון המקצועי ורב השנים שלהן אתכם זה לא ממש יעניין מכיוון שאין לכם דרך למדוד או לאמת את הנתונים הללו. מה שאתם רוצים באמת לשמוע זה איזו אחריות ולכמה זמן אתם מקבלים על העבודה שהם עושים לכם. זאת משום שחברת הדברה מקצועית מספקת אחריות על העבודה שלה כי יודעת שהיא תבצע את העבודה כראוי ומה החומרים שהיא עובדת איתם באמת עושים. חברה שלא תספק אחריות על העבודה שלה מדובר בעצם במדביר שמנסה לעשות עליכם קופה ולהיעלם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here