איך לבחור מתנה ליולדת הצעירה? המדריך המלא לקרובי המשפחה

0
1286
איך לבחור מתנה ליולדת הצעירה? המדריך המלא לקרובי המשפחה

את הרגעים הראשונים לאחר הלידה, מנצלים ההורים הצעירים להסתגלות למצבם המשפחתי החדש. בין אם מדובר על ילד ראשון ובין עם על תוספת מיוחלת למשפחה קיימת, יש לאפשר להורים ולתינוק ליהנות מ"ירח הדבש" ובהתאם – לבחור ולשלוח להם מתנות מפנקות. חברת Oriki Baby תסייע לכם למצוא את מתנת הלידה המושלמת, לכל יולדת ובכל פעם מחדש.

מתנה שימושית – ללידה קלה

בכל הנוגע לרכישת מתנות ללידה ראשונה, מרבית קרובי המשפחה והחברים חושבים רק על הצרכים הפרקטיים של הזוג הצעיר. לא רק ביגוד וציוד לחדר השינה, אלא גם רכישות של מוצרים משלימים לתינוק ולאם. אולם, אם אתם רוצים לצאת מהקופסא, אפשר לרכוש מתנות שהן שימושיות אך גם יפות ומהנות. כמו למשל נחש בד שייתחם את פינת הפעילות של הילד בבית ויגן עליו.

תינוק שמח הוא תינוק אהוב – מתנות שמתאימות לילד 

במיוחד אם מדובר על ילד או ילדה בכורים להוריהם, החגיגה סביבו היא עצומה וההתרגשות הולכת וגואה. ולכן, בעת רכישת מתנה ליולדת בת או בן בכור, רצוי לחשוב על המתנות שייזכרו לאורך שנים ארוכות ויהפכו לחלק מחייו של הרך הנולד. למשל, סט אותיות מעוצבות עם שמו של הילד. סט כזה יכול להישאר בחדר לשנים ארוכות ולהיות לעיצוב מקסים לחדר השינה של הילד.

בכל מקום ובכל זמן אפשר להפתיע יולדת טרייה

מתנת לידה מושלמת לא חייבת להגיע ישירות לחדר הלידה. לפעמים, דווקא ברגע המרגש ההורים ישמחו לקבל כמה שעות של שקט ושלווה, להתרגל למצבם החדש. על כן, אחד מהפתרונות הכי אהובים על משפחות וחברים בשנים האחרונות הוא משלוחים. בכל הנוגע לשליחת מתנות ליולדת משלוחים עד לפתח הבית יכולים להקל עליכם ועל היולדת. כל שנותר לכם לעשות הוא רק לבחור את המתנה המושלמת, בעיצוב אישי ועם הקדשה מיוחדת, לשלוח אותה ולחכות לתמונות המרגשות של התינוק ולהזמנה לחגיגה המשפחתית. כמעט כל סוג של מתנה, אפשר לשלוח במהירות ויעילות, לכל חלקי הארץ וכך להפתיע, לרגש ולהביע הערכה והאהבה ליולדת היקרה ולמשפחתה החדשה.

חברת Oriki Baby היא חברה שעוסקת בייצור ושיווק של קווי מוצרים ליולדות ולתינוקות. אנו מאפשרים לכם לבחור את המתנה המושלמת מתוך קטלוג חדיש ומוקפד, שמיוצר כל כולו בעבודת יד מקצועית ומיומנת. לפרטים נוספים ויציקת קשר עם צוות החברה, או לביצוע הזמנה וקביעת מועד שילוח של מתנה ליולדת הטרייה, התקשרו –  052-8738144 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here