איך מיניליין הצליחה לחדור לכל בית בישראל?

0
757
קרדיט: מיניליין

כל בית בישראל מכיל מגוון מוצרי חשמל ביתיים, חלקם בסיסיים כמו טוסטר, קומקום חשמלי או מכונת כביסה, ואילו אחרים נחשבים למוצרי יוקרה ומותרות כמו מקרר יינות, קולטי אדים שואב אבק רובוטי ועוד.

הצרכן הישראלי אוהב מוצרי חשמל. הם מעניקים לו נוחות, פתרונות יעילים, חוסכים לו זמן, משדרים עבורו יוקרה וחלקם אף מהווים סמל סטטוס. חברת מיניליין, שפועלת קרוב ל- 40 שנה בתחום ייבוא ושיווק מוצרי החשמל הביתיים מצליחה לזהות את הצרכים של קהל הצרכנים בארץ ולהתאים להם  את המוצרים המדויקים שיתאימו להם וישרתו אותם נאמנה לאורך שנים.

אך פרט לעובדה, שמוצרי החשמל שחברת מיניליין מייבאת ומשווקת משרתים פונקציות שונות ברחבי הבית, הם מבטיחים איכות ואמינות, שכן כולם עברו מבחני איכות קפדניים ונמצאו עומדים בתווי התקן המחמירים. לצד טכנולוגיות מתקדמות, גאדג'טים שימושיים ועיצוב יוקרתי, מצליחה מיניליין למתג את עצמה כמובילה בתחומה

הבחירה במותגי איכות היא אסטרטגיית הבסיס

חברת מיניליין אף פעם לא התפשרה על מוצרים שלא הוכחה יעילותם ואמינותם לאורך השנים, ולכן בחרה בקפידה את המותגים שהיא תייבא ותשווק לקהל הישראלי. מתוך היכרות עם הצרכים של הקהל בישראל, האקלים וסגנון החיים כאן, היא משווקת את המותגים המובילים, ובאופן עקבי הצליחה להחדיר לשוק בישראל מותגים בינלאומיים, שאפשר למצוא כיום בכל בית בישראל.

בתחילה, מיניליין בחרה בחברת Electrolux (אלקטרולוקס) השוודית. פעילותה רבת השנים ומיקומה כיצרנית השנייה בגודלה בעולם של מוצרי חשמל ביתיים נשאו בחובם הבטחה למוצרים איכותיים ואמינים, מה שהתגלה כהחלטה שאפשרה למיניליין לצעוד צעדים ראשונים בטוחים בתחום פעילותה.

לאחר מכן, הצטרפו גם מותגי העל AEG הגרמני,  וחברת סמסונג הדרום קוריאנית.

בשנת 2019, נרכשה הפעילות בישראל של מערכות מיזוג האוויר וחימום המים המתקדמות של Fujitsu, הידוע באמינותו ובחדשנותו הטכנולוגית בארץ ובעולם.

פריסה ארצית ומערך שירות ולוגיסטיקה רחב 

למיניליין תפיסת שירות ייחודית, שחותרת להבטיח מוצרים איכותיים, חדשניים ויוקרתיים של המותגים המובילים בעולם, ובמקביל לספק שירותי התקנה, תיקונים ותמיכה בפריסה ארצית ובזמינות גבוהה.

לחברת מיניליין 6 מרכזי שירות גדולים, מחסנים לוגיסטיים וכ- 150 עובדים, שפרוסים במוקדי החברה ברחבי הארץ. את מוצריה ניתן לרכוש  ברשתות החשמל המובילות, בחנויות החשמל ובאתרי הסחר המורשים.

בכל בית בישראל יש מוצרים של מיניליין

אין זה פלא שבסריקה מהירה בבית ממוצע בישראל ניתן למצוא מגוון מוצרים, שמשווקים על ידי מיניליין. הודות לבחירה במותגים איכותיים ומוצרים מהשורה הראשונה והקפדה על סטנדרט שירות שאין שני לו, היא הצליחה לחדור לשוק הישראלי ולהכות בו שורשים, שמציבים אותה כחברת הייבוא והשיווק הגדולה בישראל בכל הנוגע למוצרי חשמל ביתיים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here