אירוע קטן? כך תתכננו אותו בקלות

0
1484
אירוע קטן? כך תתכננו אותו בקלות

פעם היינו מוזמנים לאירועים שכללו מאות אורחים באולם ענק עם תקציב שלא נגמר. היום הכול נראה אחרת, ויותר אנשים מעדיפים להפיק אירוע אינטימי, בין אם מדובר בחתונה, בברית מילה, בבר מצווה או באירוע עסקי. אם גם אתם רוצים להסתפק בחברים הקרובים או בלקוחות החשובים לכם ביותר, יש לנו כמה טיפים בשבילכם. מעבר לכך, מומלץ לפנות אל EVE אירועים לצורך המענה המקצועי ביותר.

1 – בחרו לוקיישן מנצח

גם אם אתם מתכננים אירוע קטן, יש לכם בוודאי כמות מכובדת של אורחים שמגיעים מכל קצוות הארץ. אם כן, כדאי לתכנן בקפידה ולבחור עבורם לוקיישן נוח שיחסוך להם נסיעה ארוכה ומפרכת. במילים אחרות, אם אתם מחפשים מקום לאירוע עסקי ורוב הלקוחות שלכם מגיעים מאזור המרכז, הרי שעדיף לאתר לוקיישן מתאים במרכז. כך, תכנון האירוע באולמי EVE אירועים בתל אביב הוא צעד חכם והגיוני שיקל גם עליכם – וגם על האורחים שלכם.

2 – ודאו שהאולם מתאים לכם

הנסיכה חוגגת 12 ואתם מחפשים מועדון לבת מצווה. יש לכם 200 מוזמנים ורוב האולמות שמצאתם מתאימים לאירועים גדולים הרבה יותר. יכול להיות שהם גם מציעים לכם לקיים את האירוע בכל זאת, רק במחיר קצת יותר גבוה. אלא שהמחיר הזה לרוב גבוה יותר מכפי שנדמה לכם, והאולם שלכם ייראה ריק. במקום, התמקדו באולמות אירועים שמתאימים לכמות האורחים שלכם, ותגלו שאתם גם משלמים פחות לכל מנה. עם צוות EVE אירועים, תוכלו להשיג זאת בהצלחה מרובה, תוך בניית תפריט אוכל גלאט כשר טעים ומרשים.

3 – חשבו על האורחים שלכם

כשאתם מחפשים מקום לאירועים קטנים כדאי לזכור שאתם מפיקים חוויה אמתית לאורחים שלכם. בין אם אלה החברים הטובים או קרובי המשפחה שלכם, מקום יפה ואוכל טוב לצד מוזיקה משובחת הם כל מה שאתם באמת צריכים כדי שכולם יהיו מרוצים. אם כן, הביטו סביב, ודאו שהמקום מרשים ומעוצב בדיוק לפי טעמכם, בחנו את המנות ותכננו תפריט עשיר ומעניין שיעניק להם שפע וחוויה קולינרית מרתקת.

4 – דאגו גם לעצמכם

האורחים שלכם חשובים אבל גם אתם, והאירוע הזה נועד כדי לחגוג אירוע משמח באמת. אם כן, כשאתם מחפשים אולם לברית או לחתונה נסו להבין מה יהפוך את המקום לאידאלי מבחינתכם. האם זהו העיצוב היוקרתי או רחבת הריקודים הגדולה? האם זהו השירות של צוות המקום או הלוקיישן שיקל עליכם בזמן ההכנות? צוות EVE אירועים יעזור לכם להגדיר את הצרכים והציפיות שלכם, ולתכנן את הדרך הטובה ביותר לעמוד בכל אחת מהן בהצלחה מרובה. אתם מוזמנים לפנות כבר עכשיו לצוות המקצועי בטלפון 03-6888099 ובטלפון הנייד 050-2333320.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here