אל תהססו לטפל בזמן בעבירות תעבורה

0
141
קרדיט Canva

הסיפורים על דוחות תנועה שנערמים בבתים של אנשים ועל אחרים שכלל אינם מודעים לכך שיש נגדם דוחות כאלה, מוכיחים שאנשים בישראל מזלזלים בדרך כלל בעבירות תעבורה. זאת טעות חמורה משום שאם אינכם מטפלים נכון ומהר בעבירות כאלה, אתם עלולים לשלם על כך בנקודות תעבורה ובסנקציות נוספות שיכולות להשליך על השגרה שלכם. פסילת רישיון וקורס נהיגה מונעת שמחייבים אתכם לעובר הם רק חלק מהמחירים שמשלמים על הזנחת הטיפול בעבירות תנועה כאלה. במקרה שבו נרשמות לחובתכם נקודות בגלל עבירות תנועה, אפשר לעשות הרבה על מנת לבטל אותן אם תוכיחו שנרשם לכם דוח לא מוצדק. ביטול נקודות תעבורה יכול להיעשות רק כאשר מטפל בזה עורך דין תעבורה מיומן שמתמצא בכל הדקויות של החוק ויכול להביא לכך שיבוטלו הנקודות שלכם. זה יחסוך מכם סנקציות מאוד לא נעימות שישבשו את השגרה שלכם. אפשר וצריך לטפל בכל דוח תעבורה מיד כאשר מקבלים אותו גם משום שהזיכרון טרי והראיות עדיין זמינות יחסית, ולכן עדיף לטפל בהן מהר. זה מה שעושה עורך דין תעבורה עמרי בן נתן למענכם כשהוא מגן עליכם במקרים כאלה.

עבירות של נהגים צעירים מטופלות בחומרה

בית המשפט מטפל בחומרה יתרה בעבירות של נהגים צעירים וחדשים, ולכן חשוב לתת למי שבאמת מבין בכך לטפל בזה במהירות וביעילות. יש לכל בעיה פתרון וגם אם אתם לא יכולים תמיד לבטל דוח או כתב אישום, אולי אפשר לטעון טיעונים שיקלו בעונש ובסנקציות. אחת העבירות שחייבים לטפל בהן כמה שיותר מהר בטיפול משפטי של עורך דין בלבד היא נהיגה ללא מלווה. עבירה זו עלולה לגרום לכך שתצטרכו לעבור מחדש את הטסט והתיאוריה ועוד סנקציות נוספות שעלולות לקרות. זה מקשה מאוד על כל מי שרוצה להמשיך לנהוג עם הרישיון החדש אבל מחויב המציאות לנוכח העבירה החמורה. היחס לנהגים צעירים פשוט קפדני יותר מאשר כלפי נהגים ותיקים ובצדק, למען האמת.

להניח לעורך הדין שלכם לנהל את התיק שלכם

לכל עורך דין יש את השיטות שלו לטפל במקרה של הלקוח שלו ואם יש לו מספיק ידע וניסיון הוא יכול למצוא דרכים יצירתיות לפתור בעיה של לקוח. זה נכון גם בענייני תעבורה וזה חשוב מאוד במיוחד אם אתם מסתבכים בעבירות שהן קשות וחמורות. במקרים שבהם אין לכם מושג מה לעשות, קבלו ייעוץ של עורך דין תעבורה עמרי בן נתן כדי שיוכל לייצג אתכם בהצלחה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here