איזה מסמכים תצטרכו לנוטריון תרגום לאנגלית? כל מה שאתם צריכים לדעת

0
377

בימים בהם כבר אי אפשר לסמוך על אף אחד מלבד מספר מועט של אנשי מקצוע בתחום המשפט. מתעורר צורך עז לעורך דין או ונוטריון מומחה, מנוסה, אדיב וצדיק. שיוכל לספק לכם את השירות המשפטי הדרוש לכם, על הצד הטוב ביותר. עורך דין המשמש גם כנוטריון יכול לספק לכם מעטפת שלמה של שירותים משפטיים, לצד תרגום מסמכים לאנגלית ללא קושי ומאמץ.

עורך דין לדיני ירושה בירושלים

האופן שבו ירושה מתחלקת קשור באופן הדוק לניסוח הצוואה של הנפטרים.
צוואה היא מסמך משפטי המפרט את רצונותיו של אנשי מסוימים, לגבי חלוקת רכושם וטיפול בכל רכושם. אם את גרים בירושלים והסביבה ומישהו קרוב אליכם נפטר, ואתם מרגישים שיצאתם מקופחים מהאופן שבו הצוואה נכתבה, יושמה או כל דבר שגורם לכם עוול. מומלץ לפנות לעורך דין ירושה בירושלים, מיומן ומנוסה. שיוכל לקדם את הצרכים שלכם אל מול המערכת המשפטית. ולספק לכם את המעטפת המושלמת של ייעוץ, הכוונה ונקיטה בפעולות משפטיות כגון תביעות ועוד. על מנת לספק פתרון לעוול שנגרם לכם מחלוקת ירושה לא שוויונית.

נוטריון תרגום לאנגלית

נוטריון או נוטריון ציבורי הוא אדם (בדרך כלל עורך דין), שיש לו סמכות חוקית לחזות בחתימה על מסמכים על מנת להעמידם בתוקף משפטי. לצד היכולת להכתים,"להכשיר" ולתרגם מסמכים בעלי חשיבות משפטית, מנהלית ועוד. נוטריון תרגום לאנגלית הינו נוטריון רגיל, אשר גם מספק שירותים של תרגום מסמכים מעברית לאנגלית.
בין המסמכים שאתם זקוקים לנוטריון תרגום אנגלית:
– תעודות נישואים
– תעודות מבית הספר והאוניברסיטה
– תעודות שחרור מהצב
– מסמכים בתחום המשפט האזרחי
– צוואות
– חוזים שונים
– מסמכים מדיניים
– מסמכים מלשכת הסחר
– מסמכים של בית החולים
– מסמכים רפואיים

משרד עורכי הדין של דוד דרוטמן

משרד עורכי הדין דרוטמן בהנהלת דוד דרוטמן, מתמחה בתחום המשפט אזרחי והמסחרי. המשרד מתמחה בתחומי : תרגום מסמכים לאנגלית, ייפוי כוח, דיני מקרקעין, ירושות וצוואות, חוזים מסחריים ועוד. המשרד של דוד ממוקם בבית שמש, ומעניק מגוון רחב של שירותים משפטיים בתחומים של המשפט האזרחי והמשפט המסחרי לכל תושבי בית שמש, ירושלים והסביבה. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר כבר היום במספר הטלפון 02-9951877 או בנייד 050-6425947, ואנו מבטיחים לכם את השירות המשפטי האדיב והמקצועי ביותר בעולם המשפט הישראלי. כל זאת בליווי השירות האמפאטי ביותר, לצד המחיר המשתלם ביותר עבורכם.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here