ארון זכוכית שקוף

0
151
ארון זכוכית שקוף
קרדיט:רוברט ארונות

ארון זכוכית שקוף נבחר על ידי לקוחות בגלל המראה המרשים שלו ואיכותו. ניתן למצוא מגוון עיצובים נהדרים עם זכוכיות בגוונים בהירים וכהים. ארון בהתאמה אישית מביא עימו יתרונות רבים ובין היתר תכנון פנימי אופטימלי לצד ניצול מירבי של שטח החדר. הוא מתאים לחדרי הורים, ילדים ומשפחה. חברת רוברטו – נגרות בהתאמה אישית – עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע מפורט.

ארון זכוכית שקוף – דלתות כנף או הזזה

ארון זכוכית שקוף מיוצר עם דלתות כנף והזזה. היתרון של דלתות הזזה רב בחדרים בעלי מידות צרות בו אין אפשרות ממש טובה לפתוח דלת כנף לרווחה. ניתן למצוא שלל עיצובים נאים. כך בקווים נקיים וישרים, עם עיטורים שונים, בתוספת פרזול נאה וכדומה. בכל הדלתות יהיו מנגנוני טריקה שקטה. הרצון והצורך של הלקוחות הוא לבחור עיצוב המשלים את קו העיצוב המוביל בחדר או אחר המנוגד לו ומושך תשומת לב. ניתן, כמובן, לבחור את הגוונים הרצויים והאהובים על בעלי הבית. התכנון הפנימי יקבל משנה תשומת לב הוא יכלול מגירות, מדפים, מתקנים נשלפים לנעליים, מוטות תלייה סטנדרטיים,  מתקני סרווטו יורדים ועוד. כל אלו מיועדים לפריטי ביגוד שונים, לכובעים, כפפות, עניבות, חגורות, כפפות, נעליים, תכשיטים ואקססוריז. ניתן להכניס ארון לנישה קיימת, להצמידו לשני קירות משיקים ועוד. כך יישאר מקום מרווח בחלל החדר שינוצל למטרות שונות.

תהליך מסודר

השיחות עם הלקוחות נועדו לקבל מושג על צרכיהם. על פי המדידות יתוכנן הארון. הייצור יתבצע בנגרייה מאובזרת במיכון חשמלי מתקדם המיועדת לעיבוד כל סוגי העץ הקיימים – טבעי או מעובד. הצביעה תיעשה בתנור מיוחד לקבלת שכבת צבע אחידה וחלקה. ההרכבה תיעשה בגימור מושלם.

חברה עם צוות מוכשר

חברת רוברטו – נגרות בהתאמה אישית – מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירותים מקצועיים עם יחס אישי. הם כוללים ייעוץ, שימוש בחומרי גלם איכותיים, מחירים נוחים, אחריות, עמידה בלוחות זמנים ועוד. הם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתעדכנות קבועה בחידושים, משיתופי פעולה עם מעצבים יצירתיים, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו לשרת אחרים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here