רשת חינאויי Wine & More חוגגת בגדול את "חגיגות חודש צרפת"

0
1166
רשת חינאווי Wine & More מציגה את חודש צרפת צילום אביב פרסום

חגיגת מבצעים ייחודית של כ- 15%-20% על כל מותגי היינות והאלכוהול הצרפתיים המשווקים בסניפי הרשת, באפליקציה ובאתר האונליין

רשת חינאווי Wine & More חוגגת בגדול את "חגיגות חודש צרפת". חגיגת מבצעים ייחודית של כ- 15%-20% הנחה על כל מותגי היינות והאלכוהול הצרפתיים המשווקים בסניפי הרשת, באפליקציה ובאתר האונליין.

בין המותגים הבולטים: פורנייר (סוביניון בלאן, פינו נואר, סנסר ופואי פומה), קוניאק  HINE, ג'אן מורו (שבלי, פטיט שבלי), בושארד ( וין דה פראנס אדום ולבן, פינו נואר, שרדונה, שבלי), לואי ברנרד (קוט דה רון, קוט דה רון רוזה ולבן) ועוד.

בנוסף, יוצעו מבצעים גם על יין בוז'ולה נובו מומסין, שצפוי להיכנס למלאי בסניפים בימים הקרובים.

מהנהלת הרשת נמסר "אנו רואים גידולים משמעותיים בצריכת אלכוהול ויינות בחודשים האחרונים. הצרכן הישראלי מבין ומתעניין כעת יותר מתמיד ומשקיע רבות בבחירת המשקאות לגיוון הבר הפרטי בביתו. אם בעבר עיקר ההשקעה היה במותגים ספציפיים שחזרו ונשנו, כיום אנו רואים שישנה פתיחות רבה יותר להכרת מותגים חדשים בין אם כמשקאות ששותים אותם נקי, או משקאות שהם בגדר Must have להכנת קוקטיילים מגוונים".

 

עוד הוסיפו ברשת "החודש בחרנו להתמקד במשקאות מצרפת, לחזק את התדמית שיש למשקאות המובילים בעולם  ולהנגישם יותר לציבור הרחב. אנו צופים שמהלך זה יחזק את הקטגוריה בכ- 35%". 

מבצעי חודש צרפת יתקיימו בכל סניפי הרשת עד ל- 30 בנובמבר 2020.

 

להזמנות באתר האונליין: https://wineandmore.co.il/

להורדת האפליקציה ב- IOS, או באנדרואיד: https://web2application.com/w2a/sl.php?an=14519

 

אודות רשת חינאווי Wine & More

רשת חינאווי wine & more , הנה רשת קמעונאית מובילה לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים מהוותיקות והבולטות בארץ. הרשת מונה כיום 9 סניפים המתמקדים בעיקר באזור המרכז והשרון: 2 סניפים בתל אביב, הרצליה, חולון, פתח תקווה, יפו, הוד השרון ובאירפורט סיטי. בסניפים אחדים מפעילה בנוסף הרשת קצבית פרימיום ומעדניה איכותית.

הרשת הוותיקה הוקמה בשנות ה- 40 עוד לפני קום המדינה, על ידי קרים חינאווי, וכבר אז הצטיינה בהיצע ומגוון רחב של יינות ומשקאות אלכוהוליים איכותיים וכן,יבוא אישי של יינות עתיקים מהיקבים המובילים בעולם. חינאווי הפך לשם נרדף של אהבת היין המשובח, איכות חסרת פשרות ומקצוענות ברמה בינלאומית.

כיום, מנוהלת הרשת ביד רמה על ידי בניו של ג'ורג' חינאווי, אשר קיבלו את המושכות לניהול עם תום לימודיהם הגבוהים באנגליה- אנדרי, ואסים ותאופיק חינאווי, הממשיכים בהצעדת המותג בעל השם העולמי ופיתוח בשווקים חדשים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here