חבילות משתלמות בבחירת אינטרנט ביתי

0
1095
חבילות משתלמות בבחירת אינטרנט ביתי
מקור pixabay

האינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. אנו יכולים לגלוש כיום כמעט בכל מקום ובכל זמן: בארץ, בחו"ל, באמצעות WIFI לאינטרנט חיצוני או באמצעות נתב אלחוטי, צ'יפ של חברת התקשורת וכו'. האינטרנט משמש אותנו למגוון רחב של דברים, גם לצרכים פרטיים וגם עסקיים. על כן חשוב מאוד לוודא שיש לנו חבילת אינטרנט שעובדת כפי שאנו רוצים, במהירות שאנו רוצים וללא תקלות מיותרות.

המרדף אחר המהירות:

אחד הפרמטרים החשובים ביותר לאנשים רבים בבחירת אינטרנט ביתי הוא מהירות הגלישה. ככל שהשנים עוברות מהירות הגלישה הולכת ועולה ואם אתם עדיין תקועים על אינטרנט של 15 מגה כנראה שאתם עדיין לא מחוברים למצב כיום. יש כאלה שיעדיפו לחסוך בעלויות החודשיות ולהשתמש באינטרנט של 15 מגה וזה בהחלט יספק להם מה שהם צריכים אולם במרבית המקרים המהירות הזו כבר לא מספיקה כיום וכי בכמה שקלים נוספים בחודש תוכלו ליהנות מאינטרנט מהיר יותר באופן משמעותי. היום אינטרנט של 100 מגה נחשב לסטנדרטי לחלוטין לדוגמה.

תשתית וספק במקום אחד:

כדי שחבילת החיבור לאינטרנט תשתלם לכם יש חוק בסיס והוא לקחת חבילה הכוללת את התשתית והספק במקום אחד. לא פעם אנשים מתבלבלים בין התשתית לספק. התשתית היא כבלי התקשורת המחברים את המחשבים בבית לארון התקשורת בחוץ וליתר תשתיות התקשורת בישראל – המחוברות גם לנקודות תקשורת בחו\"ל ובכך מאפשרות את העברת המידע. הספק הוא זה שמחבר אתכם אל התשתית ומאפשר לכם לגלוש ברשת האינטרנט. במקרה של בעיות ספק/תשתית אתם תרצו לפנות למקום אחד ולא שישגעו אתכם במעבר בין 2 חברות שונות לצורך התמיכה שאתם זקוקים לה. יתרה מכך, כאשר כל התשלום מתבצע דרך חברה אחת העלות בדרך כלל תהיה אטרקטיבית וחסכונית יותר.

מה עוד צריך לשים לב בבחירת חבילת אינטרנט לבית?

אם אתם זקוקים להגנת סייבר במחשבים שאתם גולשים בהם, חסימה של אתרים מסוימים עבור ילדים וכד' – תצטרכו לברר אם הספק שלכם יכול לספק את זה. כמו כן במידה ואתם רוצים אינטרנט מהיר יותר ודאו שהתשתית באזור שלכם בהחלט יכולה לספק לכם את אותו אינטרנט מהיר. כלומר לא מספיק שהחבילה שלכם תהיה למהירות גבוהה יותר אלא שגם התשתית בסביבת המגורים שלכם תאפשר זאת – אחרת אתם משלמים סתם עבור אינטרנט במהירות נמוכה יותר ממה שחשבתם.

כמה זה יעלה לנו?

בחברת טריפל C תוכלו ליהנות משירותי האינטרנט החכם המובילים בישראל ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. שירותי ספק ותשתית במקום אחד בחבילות החל מ75 ₪ לחודש לאינטרנט של 15 מגה והחל מ85 ₪ לחבילות אינטרנט של 100 מגה. האינטרנט החכם של טריפל C גם מאפשר לכם להתחבר ולהתנתק או לשנות את מבנה החבילה שלכם בהתאם לצרכים שלכם, באופן עצמאי דרך אתר האינטרנט של החברה וללא נציג טלפוני שינסה לשכנע אתכם אחרת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here