חברת אורגניקזון משיקה: מארז אורגני וטבעי למתבגרות

0
1801
צילום: טל טרי

חברת אורגניקזון,  המתמחה בייבוא ושיווק מוצרים אורגניים וייבואנית המותג הבינלאומי להגיינה נשית Organ(y)c (אורגניק) –  משיקה  לראשונה בארץ:  מארז אורגני וטבעי למתבגרות.

 המארז מעוצב באריזת מתנה, וכולל 3 מוצרים:  תחבושות דקות עם כנפיים –   העשויות מכותנה אורגנית טהורה ומרכיבים טבעיים, בעלי כושר ספיגה גבוה, נושמים, ומספקים נוחות ובטיחות מירביים. התחבושות יעילות במניעת גירויים לעור רגיש. היפואלרגני נבדק דרמטולוגית, ללא מרכיבי ספיגה פטרוכימיים, נטול בושם, ללא לטקס או פלסטיק, ללא כלור, לא נוסה על בע"ח. מכיל: 10 יחידות, באריזה אישית מחומר מתכלה ביולוגית ומתאים לנשיאה בתיק.

 

כמוכ כן המארז כולל מגן תחתון בתפזורת – היחיד בישראל העשוי 100% כותנה אורגנית. רך ונעים. ללא כל תוספת כימית או סינתטית. יעיל במניעת גירויים. אידיאלי למעוניינות להימנע ממגע עם חומרים סינתטיים על העור ולהרגיש מוגנות, נקיות ורעננות.   כולל  24 יחידות.

וכן  סבון גוף טבעי של ecoLove  – המכיל תמציות של ירקות אורגניים: עגבניות, סלק ופלפל אדום.‏ ללא SLS, ללא פראבנים ללא רכיבים פטרוכימיקלים וללא רכיבים מן החי,  לא נוסה על בעליי חיים. תכולה:500  מ"ל.

 

המארז כולל גם  דוגמיות של מוצרי טיפוח והיגיינה אורגניים וטבעיים.

מחיר מבצע לרגל השקת מארז: 59.9 ₪ בלבד

 

ניתן להשיג באתר 'בשבילנו – מוצרים טבעיים באהבה'

http://bit.ly/organyc_ecoLove

צילום מיקה יעקב
צילום: טל טרי
צילום מיקה יעקב
צילום: טל טרי
צילום מיקה יעקב
צילום: טל טרי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here