טיפים לבחירת מכונת כביסה

0
758
טיפים לבחירת מכונת כביסה
קרדיט לתמונה: shutterstock

אנחנו משקיעים רבות בבחירת הבגדים, בוחנים את סוג הבד, הגזרה, משווים ורק אז קונים. כדי לשמור על אורך חיהם של הבגדים חייבים לטפל בהם על פי הוראות הכביסה של היצרן. מכונת כביסה איכותית תאפשר מגוון תכניות כביסה על פי סוג הבד, רמת הלכלוך ואפילו כמות הבגדים שבתוכה. אז איך תדעו איזו מכונה תתאים לכם?

נפח – ראשית חשוב שתבינו איזה נפח מכונה אתם צריכים, קיימות מכונות בנפחים שונים של 4-10 קילו ואפילו יותר. אם אתם זוג צעיר ללא ילדים תוכלו להסתפק במכונה של 4 קילו. כאשר מדובר במשפחה עם ילדים נפח הכביסה גדל באופן משמעותי, בייחוד כשמדובר בילדים קטנים שמתלכלכים הרבה ומחליפים בגדים כמה פעמים ביום. כאן כבר כדאי לשקול לקחת מכונה של 6-8 קילו ואפילו יותר, תלוי במספר הנפשות בבית. מכונות של 10 קילו ומעלה מתאימות לבתי עסקים הנדרשים לכבס מפות או מצעים בכמות גדולה. מדובר במכונה גדולה ומאסיבית במיוחד.

גודל – גודל המכונה הוא פרמטר משמעותי כאשר יש מגבלה של מקום. לפני שרוכשים מכונת כביסה  יש למדוד את השטח בו היא תמוקם ולקחת בחשבון מקום לברז וצנרת ניקוז. לפתיחה מלאה של דלת המכונה ולנגישות להכנסה והוצאה של הכביסה. ישנם מכונות בגדלים שונים ועם פתח עליון או פתח קידמי. כך שניתן לתת מענה פרקטי גם כשהמקום בעל גישה מוגבלת. 

צריכת אנרגיה – ידוע שמכונות הכביסה יכולות להגיע לצריכת חשמל גבוהה מאד. כדי לחסוך בעלויות חשמל ולשמור על סביבה ירוקה יותר מומלץ לבחור במכונת כביסה בעלת דירוג אנרגטי A. הדירוג נמדד בסולם של A-G  כאשר A  הוא הדירוג החסכוני ביותר ו G  הבזבזני ביותר.

בטיחות – כמו בכל מוצר חשמלי, גם במכונת כביסה חשוב לשמור על בטיחות מירבית בשימוש. מכונות הכביסה בנויות להתמודד עם מקרים שונים כמו מערכת מניעת הצפה המאפשרת למכונה להפסיק את פעילותה זרימת המים כאשר מזוהה בריחה של מים מצינור או מחלקי המכונה. בנוסף, חשוב לבדוק כי המכונה ננעלת הרמטית במהלך העבודה. הנעילה צריכה לכלול את פתח המכונה ולוח הפיקוד.  

אחריות – רכישת מכונת כביסה היא הוצאה משמעותית ולכן חשוב לבחור חברה שמאפשרת אחריות כמה שיותר מורחבת. האחריות יכולה להיות למשך שנה שנתיים ואפילו חמש שנים. חשוב לבדוק מה כוללת האחריות מהם סוגי התיקונים שהיא מכסה ולמשך כמה זמן.

מכונת כביסה בוש, בעלת דירוג אנרגני A. היא מאפשרת לכם להנות מכביסה איכותית לפי תכניות מותאמות אישית אפילו לפוך וחולצות ג'ינס. תכנית שקטה תאפשר לכם להפעיל את המכונה בלילה מבלי להעיר את שאר בני הבית וכמובן אחריות לשנה על ידי היבואן הרשמי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here