כמה עולה בר מצווה בכותל?

0
550
credit: elhananevents.co.il

מעוניינים לברר עלויות של הפקת בר מצווה בכותל? רוצים לדעת מה כלול במחיר ואיך אפשר להפיק אירוע שנראה מושקע במחיר שפוי? חייגו עכשיו אל חברת אלחנן אלבז הפקות אירועים ותקבלו מחירים מפורטים, רעיונות ובעיקר, מענה סבלני. אל תפספסו את ההזדמנות להעניק לבנכם חגיגת בר מצווה יהודית, מסורתית ושמחה במיוחד. עם חברת אלחנן אלבז הפקות אירועים הפקת בר מצווה בכותל הופכת פשוטה ומהירה. האירוע כולו מותאם לתקציב שלכם ולסגנון שאתם בוחרים.

תוספות ואטרקציות לאירוע

בר מצווה הוא אירוע של פעם בחיים ונרצה לחגוג אותו בהתאם. חברת אלחנן אלבז הפקת בר מצווה בכותל מחירים לכל כיס מציעה מגוון אטרקציות. אתם בוחרים האם לשלב בטקס פייטנים או להיכנס אל הכותל יחד עם להקת מתופפים. כל משפחה בוחרת את מה שמתאים לה ולסגנון של האירוע. תשמחו לשמוע שדווקא עם חברות הפקה אירועים בכותל הם לא עסק יקר. חברת אלחנן אלבז תדע להמליץ לכם על ספקים זולים וטובים ותסגור בעבורכם ארוחה במסעדה במחיר שווה לכל כיס.

הסעה לאירוע בכותל

על מנת להבטיח התנהלות סדירה של האירוע כדאי לתאם הסעה משותפת בעבור כלל האורחים. אלא אם אתם תושבי ירושלים, מצופה מכם לדאוג להסעה. בהתאם למספר האורחים תבחרו אוטובוס או מיניבוס. מספר הנוסעים משפיע על המחיר. אם החלטתם להסדיר הגעה אל הכותל המערבי ברכבים פרטיים שימו לב שהחנייה באזור הכותל היא בתשלום.

אירוע קצר או אירוע ארוך, מה עדיף?

אתם בוחרים האם לקיים אירוע קצר של 3-4 שעות או אירוע ארוך שמתפרס על פני יום שלם. אירוע קצר בכותל יכלול הסעה באוטובוס ממוזג, ארוחת בוקר, הגעה לכותל, טקס בר מצווה, פעילות משותפת ונסיעה חזרה הביתה. אם תבחרו באירוע ארוך יהיה עליכם להפיק יום שלם שכולל שתי ארוחות, הסעות, טקס בכותל, פעילות חווייתית, טיול מודרך בעיר. עלויות של הפקת בר מצווה בכותל מושפעות מאורך האירוע, מספר המשתתפים, אטרקציות, המסעדה שנבחרה.

תוספות קטנות שעושות הבדל גדול

אירוע מוצלח הוא אירוע בו אתם דואגים מראש לכל הצרכים של האורחים. אתם תזמינו מראש כיפות מודפסות ותחלקו לאורחים. תזכירו לכולם להצטייד בטלית וסידור תפילה ובכל זאת תביאו עמכם עוד מספר סטים. אם צפויים להשתתף באירוע ילדים יש לתאם בעבורם אטרקציות ופעילויות תואמות גיל. אל תשכחו להצטייד מראש במים לשתייה וערכת עזרה ראשונה. בעבור הטקס ברחבת הכותל נמליץ לדאוג לבקבוקי שתייה קטנים, ממתקים ומאפים.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here