לא חייבים להרוס קיר כדי לבנות אותו מחדש

0
500
טוטם
קרדיט http://pirsum-b.co.il/

שלטים – לעיצוב הבית, המשרד או כל דבר אחר

עיצוב הבית או המשרד מחדש לא חייבים להיות פרויקט של להרוס ולשבור כדי לבנות מההתחלה. זה נכון לכל מי שמרגיש שהוא רוצה לחדש ולשץ ולשנות. תזזית השיפוצניקית הזאת ניכרת בכל מקום ואנשים מקבלים אומץ להחליף את הישן בחדש. זה קורה בעיקר משום שכיום אנחנו יכולים לעצב כל בית כפי שאנחנו רוצים בעזרת טכנולוגיות חדישות וחומרים מיוחדים שלא עולים הרבה וגם מאפשרים לנו לעשות את זה היום ביתר קלות. כל כך הרבה עיצובי פנים מושקעים אנחנו רואים בכל מקום כהשראה מעיצובים מרשימים בחו"ל וכלקח שהפקנו בין ארבעת הקירות משנת הסגר בבית. השאלה היחידה היא מה להחליף ובאיזו טכניקה להשתמש. הכל חוזר לאופנה, אגב, כולל שלטים שהיום אפשר למצוא אותם מחומרים הרבה יותר טובים ועמידים. המגוון הגדול שיש בחומרים ובשיטות לעיצוב קירות מוצע גם על ידי חברת רפאל תעשיות שלטים, ואתם תתפלאו לשמוע כמה קל היום ליישם אותו.

חיתוך CNC – להפוך כל קיר לאומנות – ייצור עמוד טוטם ייחודי

השעמום על קירות כבר אינו אופנתי ולכן אנחנו מוצאים היום יותר רעיונות שהופכים קירות שלמים ליצירות אמנות. בחלקם אנחנו יכולים למצוא חיפויי זכוכית מודפסים או חיפויים שמעוצבים לפי רעיונות שלנו או של מעצבי פנים. כדי ליישם רעיונות עיצוב על קירות כאלה אנחנו יכולים להתוודע לטכניקה מיוחדת שנקראת חיתוך CNC ללוחות חיפוי מחומרים מתקדמים. הלוחות האלה נחתכים לפי דוגמאות ייחודיות או הטבעות וצורות שונות שיוצרות מהם גם משרביות או מחיצות מעניינות, והלוחות מוצבים במקומות שבהם אנחנו רוצים להחליף מראה של קיר או להוסיף מחיצות, לדוגמה. חיתוך כזה נעשה במדויק המחשב ולכן התוצאה המרהיבה מוצגת לראווה כמו יצירת אמנות מודרנית שאפשר לעשות איתה כל דבר. זהו עוד אחד היתרונות העצומים של עיצוב מודרני בטכנולוגיה מתקדמת. בסופו של דבר אפשר ליצור עמוד טוטם ייחודי שמכווין את הלקוחות בדיוק לעסק שלכם כך שזה פרסום מעולה והכל נעשה מהחומרים האיכותיים ביותר שיהיו עמידים גם בתנאי מזג אוויר קשים של גשם ורוחות סוערות.

חיפוי אלוקובונד – חיפויים עמידים שמשנים את כל התמונה

כשאנחנו אומרים שממש לא צריך לשבור קיר כדי לבנות אותו מחדש אנחנו מתכוונים בעיקר לחיפויים מחומרים שונים, שמייתרים את הצורך בשיפוץ הקיר מעבר להכנתו בצורה בסיסית לחיפוי. אין צורך לבנות אותו אחרת ולצבוע בצבעים אחרים אם אפשר להשתמש בחומרים חזקים ויציבים שמכסים על כל הפגמים ביעילות למשך שנים רבות, כמו חיפוי אלוקובונד. זהו חיפוי חזק מאוד מלוחות מתכת שהם כמעט ולא שבירים, מה שמוסיף חוזק לקירות הופך אותם לכל מה שאנחנו רוצים לעשות מהם. אפשר לצבוע אותם או לעצב אותם בדרכים שונות, להדביק גם עליהם, ליצור ממנו כל מיני מרקמים וצורות ולעצב ממנו בזכות הגמישות שלו כל דבר. חברת רפאל תעשיות שלטים מתמחה בהפיכת הבית שלכם לבית מעוצב ועוזרת לכם לעצב גם את המשרד שלכם בקלות ובמהירות ובתקציב הגיוני לגמרי ועוד ישאלו אתכם אחר כך אם הכל מיובא מאיטליה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here