להכיר את החברות טוב יותר בערב שמוקדש רק לכן

0
152
קרדיט - Canva

בילדות, בנעורים ואפילו בשנות העשרים לחיים החברות הן חלק מרכזי בחיים שלך. החברות הן הכל: איתן מעבירים שעות של צחוקים, מספרים את הדברים הכי סודיים ומתייעצים על נושאים מהותיים. פעמים רבות הקשר עם החברות זז הצידה ככל שהזוגיות מתקדמת ומקימים משפחה. עם זאת היא עדיין נמצאת שם איפשהו והצורך להיפגש יותר עם חברות חוזר כשהילדים גדלים מעט ואפשר קצת לשחרר. עם הצורך לשחרר מעט ולפנק מעט את עצמך ולחזק את הקשרים מלבד הזוגיות כדאי ללכת ולא לטאטא אותו הצידה. ערבי נשים בהם תיפגשי עם החברות ותעבירו זמן בכיף יטעין אתכן בהרבה אנרגיה. בערב כזה אפשר לעשות מגוון דברים: לבשל, לראות סרט טוב או להזמין סדנה או ערב מתוכנן כמו ערב גרפולוגיה, ערב שכולו מילים, אותיות וכמובן הרבה צחוקים וכיף.

מזמינה את החברות לערב מיוחד לכן? כמה רעיונות

אם הגיע תורך לארח את החברות אצלך (כשבן הזוג והילדים מחוץ לבית כמובן…) יש דברים שונים שתוכלו לעשות יחד כך שהערב יהיה לא רק מפגש כיפי ביניכן אלא יתן לכן ערך מוסף, משהו מעבר. יש מגוון סדנאות או ערבים מתוכננים שאפשר להזמין. זו יכולה להיות סדנת יוגה צחוק או פשוט יוגה או כל פעילות גופנית אחרת. אם אתן בענייני בישול ואפיה אפשר לעשות סדנה במשהו שנראה לכן כיפי במיוחד כמו שוקולד או אפיה ייחודית. עם זאת, אלה ערבים בהן התקשורת ביניכן תהיה נמוכה יותר כי כל אחת תתרכז בעשיה. ערב גרפולוגיה הוא ערב של גיבוש ביניכן, ערב אינטראקטיבי בו כל אחת נפתחת ומשתחררת (במידה שנוחה ומתאימה לה). זהו ערב קליל אך מבוסס על תחום מלא עומק המעורר אצל כולן סקרנות.

גיבוש מחוץ לשעות העבודה- למה זה חשוב?

במקומות עבודה רבים העובדים מחולקים לצוותים כשעיקר העבודה וגם האינטראקציה נעשית בתוך הצוות. באופן טבעי צוות מגובש יותר יעבוד בצורה טובה ויעילה יותר. את הגיבוש ניתן להשיג תוך כדי עבודה או בשיחות במהלך שעות העבודה אך הוא יעמיק אם תארגנו לכם מפגשים מחוץ לעבודה. ערב גיבוש לצוות מחוץ לעבודה מאפשר לכל אחד לחשוף צדדים אחרים בו וגם להיחשף לצדדים אחרים אצל אנשים בצוות. אם זהו ערב שיש בו הרבה צחוק וקלילות הדבר משחרר ונותן לכם חוויה משמעותית משותפת. ערב גרפולוגיה עונה על כל מה שצריך כדי להביא לגיבוש משמעותי יותר: צחוק, קלילות, סקרנות, חשיפה לתחום מעניין ועוד.

מאיה הראל היא גרפולוגית בעלת ניסיון רב המקיימת הפעלות מעניינות ומהנות שכולן גרפולגיה: ערבי נשים, אירועי גיבוש חברה, מסיבות רווקות ועוד. מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here