נהיגה במהירות מופרזת – תנו לנו לטפל בדוח או בזימון

0
110
קרדיט - Canva

נהיגה במהירות מופרזת היא אחת מעבירות התנועה הנפוצות ביותר. סיבה אחת לכך היא הקלות היחסית של אכיפת העבירה, וגם להרגלי הנהיגה של רובנו יש חלק בכך. חשוב להדגיש שישנם מקרים רבים שבהם המשטרה מאשימה נהגים בחריגה מהמהירות המותרת על לא עוול בכפם. עורך דין מיומן יודע לבחון בקפידה את התנהלות המשטרה, להטיל ספק בראיות שהיא מציגה וכך למנוע נזק מיותר מהנהג או הנהגת. עו"ד אלון שליכטר כבר סייע לנהגים רבים לא לשלם מחיר יקר על עבירה שלא ביצעו, ובאופן כללי לשמור על רישיון הנהיגה.

העונשים על עבירת נהיגה במהירות מופרזת

רף הענישה המקסימלי משתנה בהתאם לפער שבין המהירות שבה טוענת המשטרה כי נהגתם לבין המותר בחוק:

* 1-20 קמ"ש בדרך עירונית, 1-25 קמ"ש בכביש בין עירוני – קנס בגובה 250 ש"ח.

* 21-30 קמ"ש בכביש עירוני, 26-40 קמ"ש בדרך בין עירונית – 750 ש"ח קנס וגם 8 נקודות תעבורה.

* 31-40 קמ"ש בדרך עירונית, 41-50 קמ"ש בכביש בין עירוני – קנס בסך 1,500 קמ"ש ובנוסף 10 נקודות תעבורה.

* פער של 41 קמ"ש או יותר בכביש עירוני, פער של 51 קמ"ש או יותר בדרך בין עירונית: זימון למשפט. כמו כן קצין משטרה רשאי לפסול את רישיון הנהיגה ל-30 יום בלי קשר להעמדה לדין. חשוב לציין שברוב רובם של המקרים התביעה המשטרתית תדרוש מבית הדין לתעבורה לשלול את רישיון הנהיגה לפרק זמן לא מבוטל.

איך למנוע נזק מיותר?

בכל מקרה של דוח על נהיגה במהירות מופרזת ניתן לבקש לעמוד לדין. היתרון הוא שכך לא מתווספות נקודות תעבורה באופן אוטומטי, וכזכור צבירת מספר רב של נקודות עלולה להוביל לפסילת הרישיון ולצורך לעבור מחדש תיאוריה וטסט. התייצבות בפני בית דין לתעבורה עם עו"ד אלון שליכטר משפרת במידה ניכרת את סיכויי ההצלחה – בזכות הניסיון רחב ההיקף שצבר עו"ד שליכטר, הירידה שלו לפרטי פרטים והזיהוי המדויק של נקודות התורפה של התביעה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here