למה כדאי לך לקבל דוח בדק בית?

0
166
credit:pixabay

מחפשים אנשי מקצוע מיומנים שיפיקו עבורכם דוח בדק בית? אתם נמצאים במקום הנכון. חברת 'בוני עמים', תשמח ללוות אתכם. אנחנו מחזיקים בצוות מקצועי עם הרבה מאוד ניסיון. כמו כן, אנחנו משתמשים במכשור מתקדם כדי ששום פרט לא יחמוק מעיננו. התפקיד שלנו הוא לספק לכם תשובות לכל השאלות ועל כך אנחנו עומלים כל העת ללא לאות. במאמר הבא נדבר על דוח בדק בית. נציין את הפרטים עליהם אנחנו צריכים לשים את הדגש ונסביר מדוע כל כך חשוב לבצע דוח בדק בית בהקדם האפשרי. מתחילים עכשיו.

מה זה בעצם דוח בדק בית

מדובר על מסמך אותו מפיקים אנשי מקצוע עם רישיון לעסוק בתחום. אנחנו מדברים על מהנדסי בניין עם הכשרה בתחום ומי שיכולים לתת למסמך תוקף חוקי. משום שהמסמך הזה יכול לשמש אתכם במידה ותרצו לתבוע את הקבלן וכיוצא באלו, הרי שאתם חייבים לבחור אנשי מקצוע להם היכולת לתת משנה תוקף לקביעה המקצועית שניתנה לאורך הבדיקה.

מהלך הבדיקה אורך כמה שעות בלבד. במהלכן אנחנו עוברים על כל התשתיות של הבית כמו גם על החדרים השונים וכן הלאה. אנחנו נרצה לראות כי אין ליקויי בניה באופן הקמת המבנה. כמו כן נרצה להבטיח כי התשתיות עומדות על תילן ללא חשש לפגם. המטרה בבדיקה היא לסמן ליקויים קיימים ולמנוע היתכנות של הופעת ליקויים חדשים בהמשך. בתום התהליך תקבלו דוח בדק בית מפורט עם תשובה לכל השאלות שלכם.

מתי יש לבצע את הבדיקה

במידה ואתם רוכשים דירה יד ראשונה מקבלן, ליקויים אשר יתגלו במהלך הבדיקה בתוך שבע שנים ממועד הרכישה, יאלצו את הקבלן לממן את התיקונים מכיסו. למרות ההנחה הזו, היינו ממליצים לבצע את הבדיקה לפני מסירת המפתח. כך, תוכלו להוכיח כי הליקויים הם אשמתו של הקבלן ולא כתוצאה מפעולה של אחד הדיירים בנכס. אם אנחנו מדברים על דירה יד שניה, כדאי להזמין לבדיקה עבור דוח בדק בית לפני החתימה על החוזה. כך תוכלו לחזור לשולחן המשא ומתן עם נתונים שיעזרו לכם לבחור נכון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here