שומרים בפורים על עור הפנים ועל איכות הסביבה + טיפים פשוטים מהמאפר אדיר שמואל

0
980
צילום: יחצ

חג פורים, הנחשב גם כחג האיפור   בפתח וגם אם השנה לא יערכו מסיבות  או אירועים ,  רובנו נמצא עצמנו מתעסקים באיפור מושקע התואם לתחפושת לילדים או לעצמנו,  אם בחגיגה משפחתית בבית או במסיבת zoom .

אדיר שמואל, מאפר מקצועי, אשר מעודד ותומך במוצרי איפור וטיפוח אורגניים, מעניק טיפים פשוטים ושימושיים לשמירה על  עור הפנים והסביבה:

הכנת עור הפנים לפני מלאכת האיפור– לפני שנגשים למלאכת האיפור מומלץ לנקות את עור הפנים היטב  משאריות שומן ולכלוך.  מומלץ לרחוץ את הפנים עם ג'ל ניקוי פנים טבעי עם רכיבים אורגניים איכותיים ומרגיעים ולאחר מכן להשתמש במים מיסלריים טבעיים בתוספת מי ורדים  ואז  למרוח קרם לחות אורגני שיעזור לשמור על האיפור לאורך היום.

הסרת האיפור– אסור בשום פנים ואופן לזלזל בהסרת האיפור, אם זה לילדכם או עבורכם, לכן מומלץ להתאים את מסיר האיפור לסוג העור ולסוג מוצרי האיפור שהשתמשתם לטובת התחפושת. על מנת להבטיח הסרה מלאה של האיפור בסופו, מומלץ גם לסיים עם מיסלר – מי ניקוי והסרת איפור טבעי וללא בישום.

 

לדברי אדיר שמואל: "אני ממליץ מאוד להשתמש במיסלר עשיר ברכיבים אורגניים, להסרת איפור פנים, עיניים ושפתיים. מותג הטיפוח   ecoLove    מומלץ ביותר הודות  תוספת   מי הורדים שיש במיסלר ובכך עור הפנים נותר רך ורענן. לדבריו: המוצרים של ecoLove מתאימים לכל סוגי העור ומכילים תמציות אורגניות: אלוורה, מלפפון וקמומיל, ללא SLS  ,ללא פראבנים, ללא פטרוכימיקלים ללא רכיבים מן החי VEGAN,  וללא בישום.  ולאלה שחשוב להם לשמור על איכות הסביבה ישמחו לגלות שהמוצר מגיע באריזת קרטון מאושרת בתקן לניהול יערות בר קיימא (PEFC)  .

לסיום ממליץ שמואל – תמרחו לפני השינה מסכת בוץ מינרלי לניקוי וטיהור עור הפנים, המסכה מרככת את עור הפנים ומכינה אותם ליום חדש.

 

לרגל חג פורים, מציעה חברת אורגניקזון המתמחה במוצרים אורגניים וטבעיים  סט  להסרת איפור וניקוי עור הפנים. הסט כולל  – מיסלר טבעי ופדיות קוסמטיות מ-100% כותנה אורגנית במחיר מיוחד 57.90 ₪ (במקום 72.8 ש"ח). המבצע בתוקף עד 15.3.

 

ניתן להשיג באתר 'בשבילנו – מוצרים טבעיים באהבה'-  http://bit.ly/2MCLOih

ecoLoveמי מיסלר וניקוי והסרת איפור
צילום: יחצ

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here