לרגל חגיגות שנה לספא גרלן במלון וולדורף אסטוריה משיקים טיפולי פנים ייחודיים

0
472
צילום: עמית גירון

לפני כשנה נפתח במלון וולדורף אסטוריה Guerlain Paris Spa  – מתחם בריאות וספא יוקרתי בינלאומי בעלות של כ 15 מיליון ₪. המתחם, הכולל שתי קומות ומציע מגוון שירותים רחב מעניק לכל אורח חוויה שכולה בריאות והתחדשות של הגוף והנפש, זהו הספא היחיד בישראל של המותג הצרפתי היוקרתי. כעת, לרגל חגיגות השנה, החליטו להשיק בספא את הבשמים של גרלן וכן טיפולי פנים ייחודיים המבוססים על מוצרי גרלן.

בית הקוסמטיקה הצרפתי לטיפוח העור Guerlain החל לפעול בשנת 1828 ומאז ועד היום מקדישה החברה את עצמה לנשים וליופיין. גרלן נמצא בבעלות תאגיד היוקרה LVMH של ברנרד ארנו, חוקרת המפתחת את אוצרות הטבע הנדירים והאיכותיים ביותר ותרה אחריהם בכל רחבי העולם. מייסדה של Guerlain, פייר-פרנסואה-פסקל גרלן, כימאי ופורץ דרך בזמנו, הבין לפני כולם שרכיבים משובחים, קדמה טכנולוגית ומחקר חדשני בלתי פוסק הם הבסיס לפיתוח מוצרים יוצאי דופן, מוצרים החושפים ומאריכים את יופיו הטבעי של האדם המבקש לעצמו שלמות יוקרתית. בעקבות כך, יצר ופיתח גרלן שורה של מוצרי יופי חדשניים וייחודיים המשלבים חומרי גלם טבעיים ואיכותיים, שזכו להצלחה חסרת תקדים.

טיפולי הפנים בספא גרלן במלון וולדורף אסטוריה מעניקים למטופלות חוויה כוללת, המבוצעת על ידי נשות מקצוע מוסמכות שקיבלו הדרכה מיוחדת על הטיפולים והמוצרים. הטיפולים הם בהתאמה אישית לכל לקוח ולקוח.

אורח שמעונין בטיפול נכנס תחילה לייעוץ והבחנה של סוג העור שלו ובחינת הצורך והיעד בטיפול . אחרי הבנה ובדיקה בוחרים בטיפול המתאים למידותיו. בספא גרלן משלבים את הטפול בטכנולוגיות מובילות עם טכניקות של עיסוי כדי להגיע לאיזון של גוף ונפש, והתוצאה היא הענקת עור עם מראה צעיר ורענן.

חדר טיפולים בספא וולדורף אסטוריה
צילום: עמית גירון

מלון וולדורף אסטוריה הוא היחידי במזרח התיכון שמחזיק את ליין הבשמים האקסקלוסיבי של גרלן. תהליך קניית הבושם הינה חוויה שלמה של התאמה אישית של גרלן לטעמה של כל אחת או אחד. האורח/ת מרכיב/ה את הבושם שלו/ה, לפי ריח אותו היא מעדיפה, לאחר מכן היא בוחרת את העיצוב היוקרתי לטעמה; בחירת צבע פקק, חותמת שעווה ועוד. להשלמת החוויה היוקרתית עוטפים את הבושם באופן מיוחד ואישי.

מאחורי המותג גרלן עומדים 175 שנים של תשוקה ומסורת יוצאת מן הכלל. המותג השתמש תמיד בחומרים ייחודיים ונדירים. גרלן היא בין החברות היחידות בעולם שמרכיביו מיוצרים באופן עצמאי ואינם מגיעים מספקים חיצוניים מתוך מטרה לאפשר בקרת איכות גבוהה מאוד. העיצובים של המוצרים הם לרוב מאוד טרנדיים ומושקעים עד לפרט הכי קטן כאשר הפורמולות משלבות חומרי גלם איכותיים. סמל הדבורה, המוחתם בכל מוצרי החברה ונמצא בכל פינה בספא במלון וולדורף אסטוריה, היה פעם הסמל של האימפריה הצרפתית, וכיום הדבורה מסמלת בחברת גרלן את הפיתוח בר קיימא בהתחשבות בסביבה וכמובן שימור אוכלוסיית הדבורים הנמצאת בסכנה תמידית. חברת גרלן היא גם היחידה שבבעלותה אי אושן בה גדלות דבורים שחורות. הדבש הייחודי של הדבורים השחורות ידוע כעשיר בחומצות אמינו שלהן תפקיד מכריע בהרכב הקראטין והקולגן האחראים ליכולת העמידה של העור. מעבדות החברה רודות את הדבש ומפיקות ממנו את התמציות שמשתלבות בפורמולות של מוצרי הסדרה.

אבנר און, מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה מציין: "אני גאה להשיק עוד נדבך חשוב בספא היוקרתי ביותר, והיחיד שהינו בינלאומי, בישראל Guerlain Paris Spa , ספא עם מסורת של למעלה מ200 שנה המוכר בכל העולם כמותג יוקרה מוביל, זאת כיאה למלון וולדורף אסטוריה. לאחר ההצלחה האדירה של הספא ולרגל חגיגות השנה הראשונה החלטנו להוסיף גם טיפולי פנים ייחודים, שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר במזרח התיכון, זאת כדי להגיע לרמה אליה שאפנו ולתת מענה נכון ומתאים לקהל הלקוחות שלנו ולאלפי הישראלים המחפשים בילוי ייחודי לגוף ולנפש, מקום יוקרתי מהנה ומרגיע ברמה הגבוהה ביותר שיש".

ניקוי, הזנה, הבהרה, מיצוק והענקת לחות הם רק חלק מהסוגים השונים של מסיכות פנים המורכבות משלוש הקולקציות של גרלן; סופר אקווה להחדרת לחות, BAY ROYAIL המורכב מדבש דבורים, המיוחס לו יכולות ריפוי, מתמקד במיצוק ממוקד של איזור בעייתי ותיקון קמטים ודאבל R שהוא סרום רב מכר. בנוסף לאלו יש שימוש באורכיד אמפריאל המורכב מארבע סחלבים המסייע לאנטי אייגינג באופן מלא על הפנים.

הסחלב, כידוע, יכול להתקיים כ-300 שנה ועמיד בפני הטבע ולכן חברת גרלן חקרה את הפרח ומיצתה ממנו את החומרים הפעילים. הסחלב הלבן נועד להבהרה ואבקת יהלומים מרוסקים נותנים אפקט נוצץ לפנים להמרצת דם וטיפוח.

 הספא פתוח לא רק לאורחי המלון כי אם לכלל תושבי המדינה. בספא ניתן לרכוש את כלל מוצרי המותג גרלן בהם גם מוצרי גרלן אקסקלוסיב הנמכרים בספא באופן בלעדי.

 להלן תפריט טיפולי הפנים:

ULTIMATE BLACK ORCHID ANTI-AGEING TREATMENT 60 דקות טיפול | 860₪: טיפול אנטי-אייג'ינג מהפכני המבוסס על טכנולוגיית הסחלב השחור, במהלכו העור מחדש עצמו בזכות שילוב המכשור העדין ותנועות עיסוי ומקנה לו מראה צעיר ורענן.

IMPERIAL GLOBAL ANTI-AGEING TREATMENT 90 דקות | 1010₪, 180 דקות | 1430₪ : טיפול יוצא דופן.

הודות לטכניקת העיסוי הייחודית שרירי הפנים מתעצבים ומורמים, וקווי המתאר של הפנים מוגדרים מחדש, כך שסימני ההזדקנות מופחתים באופן משמעותי.

HONEY REPAIR TREATMENT 90 דקות | 780₪

הטיפול מתחיל בפילינג גרגירי על מנת להחליק את מרקם העור וממשיך בעיסוי חליטות צמחים חמות. הטיפול מתמקד בטיפול בסימני הגיל באמצעות סרום ייעודי המשקם את העור ומחדש אותו. לסיום, עוטים מסכת קטפלזמה המטפלת בכל הצרכים של העור על מנת ליצור ריפוי והצערה של העור. הטיפול לשלביו פועל על כל שכבות העור, והעור הופך למוצק ומואר יותר.

טיפול בהתאמה אישית    THE ART OF TAILOR MADE

טיפול מותאם אישית  TAILOR-MADE TREATMENT    60 דקות | 510₪    90 דקות | 710₪    120 דקות | 890₪

טיפול בהתאמה אישית לסוג ומצב העור, הטיפול מתחיל בייעוץ בו מומחית היופי של גרלן דנה בכל הנושאים הנוגעים לאורח חיים בריא. כך ניתן לבנות טיפול מדויק עבור הפנים והגוף ולענות על הצרכים האישיים של כל מטופל.

פיסול פנים  Face Sculpt     60 דקות | 520₪  4*60 דקות | 1970₪ טיפול חדשני המרים ומעצב את עור הפנים, ממצק אותו ומעניק לו מראה קורן ורענן. עיסוי עמוק ומדויק המביא למראה עור צעיר ומתוח לאורך זמן.

ריטואל ממוקד  FOCUS RITUALS   45 דקות | 410₪  טיפול באזור נבחר שזקוק לשחרור או לתשומת לב – הקרקפת, אזור העיניים או הצוואר.

טיפולים לגברים

SKIN SAVER FACIAL  90 דקות | 715₪ טיפול זה כולל פילינג ועיסוי פנים, מסכה וטיפול בקווי המתאר של העיניים. משיב את הזוהר הטבעי לפנים ומקנה תחושת ביטחון.

Energizing FACIAL  60 דקות | 525₪ טיפול זה כולל פילינג, עיסוי, מסכה וטיפול בקווי המתאר של העיניים כדי להקנות תחושת רעננות

מלון וולדורף אסטוריה נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם –  פאלאס בירושלים והינו מלון היוקרה הבינלאומי היחידי בירושלים. המלון כולל  226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, חדר כושר, ספא ורמת שירות ויוקרה ברמה הגבוהה ביותר בישראל.

ספא Guerlain Paris מלון וולדורף אסטוריהרח' אגרון 26 קומה מינוס 1

שעות פתיחה:  א'- ה' 07:00-19:00

שישי  07:00-18:00

שבת  08:00-19:00

לפרטים והזמנות: טל' 02-5423377

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here