מה החשיבות של הפעלות עבור תלמידי בית ספר?

0
65
קרדיט לתמונה: yogifletzet.com

לצד המקצועות הנדרשים, בית הספר מנחיל לתלמידים מערך של ערכי ליבה ובהם מנהיגות ושיתוף פעולה תופסים מקום חשוב. מסיבה זו חשוב לשלב תרגיל חוויתי שמחזק את המסרים בצורה מהנה ומעצבת. הפעלות לבתי ספר מבוצעות על ידי מפעילים מיומנים והן אידיאליות לימי גיבוש, חגיגות סוף שנה, פעילויות הורים וילדים, הפעלות בחגים, מסיבות כיתתיות ועוד. ניתן לבצע הפעלות אלו בבית הספר או בכל מקום אחר המתאים לצרכיכם, תוך התחשבות בגילאים של המשתתפים.

האם ההפעלות מתאימות לכל התלמידים?

כל יום של שנת הלימודים מלא בתלמידים יושבים על כיסא, בוהים בלוח, רושמים הערות ומתכוננים לשיעור הבא. מלבד ההפסקה, אין לילדים הזדמנויות אחרות לשחרר את הלחץ, להתיידד, לצחוק, להתרוצץ במגרש המשחקים ולשחרר את כל האנרגיה העצורה הזו. יש ערך עצום לתוכנית הלימודית במהלך השיעורים, אבל יש גם ערך אינסופי לזמן המועט שבין שיעור לשיעור. במהלך הזמן הזה, ילד יכול להיות בדיוק מה שילד צריך להיות: לצחוק עם חבריו לכיתה, לרוץ ולשחק עם ילדים אחרים בכיתה, ובאופן כללי ליהנות עם הילדים האחרים.

כולנו יודעים שהתחום החברתי הוא מכריע לאורך כל שנות הלימודים, מכיתה א' ועד היום האחרון של כיתה י"ב, והמיומנויות החברתיות שילדים רוכשים הם חלק מכריע מתחום זה. הוראה היא היבט חשוב במשימה של בית הספר. מכיוון שהילד מבלה זמן לא מבוטל בכיתה, על בית הספר מוטלת אחריות לעזור להם לפתח את כישוריו החברתיים ולהכינם לעולם האמיתי על ידי מתן הזדמנויות להם להכיר אנשים חדשים, לחזק חברויות שכבר יש להם ולהתגבר על כל מחסומים שהם עלולים להתמודד איתם בעת אינטראקציה עם חברים לכיתה שמעולם לא פגשו קודם לכן. במקרה זה, פעילות יוגה לילדים יכולה לסייע בעבודה זו.

איך יוגה עוזרת לייעל תהליכי למידה?

כבר מזמן ידוע שיציאה מהשגרה שלנו הופכת אותנו, כבני אדם, ליותר פרודוקטיביים, מאושרים ורגועים יותר – וזה בהחלט יהיה נכון גם עבור דור העתיד של המדינה. שחיקה היא בעיה הולכת וגוברת במערכת החינוך של ימינו בשל היקף העבודה והלימוד הגבוה הנדרש מהתלמידים, שיכול להגיע לעשרות שעות שבועיות. לכן, בין אם זה לקראת חג או אירוע אחר, הזמנת הפעלה לבית הספר מאפשרת לכולם לטעון אנרגיות מחדש, להרים את הראש מהמחברות, והכי חשוב, עוזרת לכולם להגיע לביצועים טובים ויעילים יותר לאחר שיעור יוגה לילדים. כדי לעניין ילדים ממגוון גילאים ביוגה, יוגיפלצת יבוא לעזרתכם, ויעביר לילדי בית הספר הפעלת יוגה מקורית ומהנה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here