גמילה מחומרים מסוכנים – היא הרגע החשוב ביותר בחיים שלכם

0
370
credit: pixabay

‏חומרים ממכרים יוצרים תלות קשה ומורכבת מאוד אשר משפיעה על כל תחומי החיים ‏של אדם אשר מתמודדים התמכרויות לסמים. ‏ברור לכל שקשה מאוד להתמודד עם בעיות התמכרות, אבל זה לא אומר שאתם צריכים להגיע למצב שבו אתם ‏אם באיכות החיים שלכם או בבריאות שלכם רק בגלל שימוש קבוע בחומרים מסוכנים. הצוות של מרכז אחד לאחד ‏לעזור לכם לקבל את הליווי הדרוש לכם בתהליך גמילה מסמים ואלכוהול, תוך התאמה של הפתרונות לצרכים האישיים שלכם ויצירת תהליך רפואי בטוח.

לא עוד שימוש ללא אבחנה

‏ ‏עד היום, השימוש בסמים או אלכוהול היה חלק בלתי נפרד מהחיים שלכם. לא משנה מה הוא האתגר שאטו התמודד אתם, חומרים ממכרים הפכו את החיים שלכם לקלים יותר וגרמו לכם להתעלם מהבעיות האמיתיות שאיתן אתם מתמודדים. ‏עכשיו, כאשר אתם עם הגב לקיר, והמצב הבריאותי כבר ממש לא בסדר, גמילה מאופיאטיים היא ‏משימה שעולה על הפרק זה בהחלט יכולה לשנות את איכות החיים ואת רמת החיים שלכם פשוט בגלל שאתם רוצים להיות קצת יותר בריאים.

ניהול נכון של תהליך הגמילה – מביא תוצאות לאורך זמן

‏מדובר על תהליך גמילה מכדורי שינה, אז הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות ביחד עם אנשי המקצוע שלכם, הוא לקבוע את המטרות של התהליך. חשוב להבין האם אתם מצפים לקבל תמיכה רפואית וקלינית. או תמיכה נפשית ורגשית. וחשוב לבחור את אנשי הצוות המקצועיים שאתם אתם תוכלו לעבוד על תהליך העבודה כדי לייצר את הפתרונות הרפואיים הנכונים לכם.

לקיחת אחריות וקבלת עזרה

‏יחד עם זאת, הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לזכור על תהליך התמודדות עם בעיות התמכרות הוא שמדובר על תהליך שבו אתם נדרשים לקחת אחריות. אז אם אתם לא מוכנים לקחת את האחריות ואתם עדיין מאמינים שיש אחריות לאנשים אחרים על המצב שלכם, אתם לא מוכנים לעבור תהליך כל כך משמעותי וכל כך מעמיק בחיים שלכם, וצריך לקחת פסק זמן בשביל לבחון לעומק את המטרות שבגללן אתם חושבים על תהליך גמילה.

‏ביחד עם אנשי הצוות המקצועיים של מרכז הגמילה אחד לאחד ‏אפשר לבנות את ‏תאריך הגמילה הנכון ביותר לסיטואציה שבה אתם נמצאים, לקבל את העזרה המקצועית הדרושה לכם, ולהבטיח שאתם שומרים על הבריאות שלכם לטווח הארוך בתנאים הכי טובים שיש. לפרטים נוספים ויצירת קשר ניתן לפנות לטלפון 077-2202565.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here