מתי כדאי לפנות אל עורך דין מומחה לתאונות אופניים חשמליים?

0
140
קרדיט - Canva

בשנים האחרונות הרחובות של ערי המרכז התמלאו באופניים חשמליים. מצד אחד זו תופעה מבורכת שמקלה על עומסי התנועה ומאפשרת לרבים ורבות להתנייד בזריזות וביעילות גם בלי רכב מזהם. מצד שני, יש לא מעט תאונות אופניים, ובפרט בתל אביב. גם אם נפגעתם ע"י כלי רכב זה וגם אם נפגעתם כשרכבתם על אופניים חשמליים (או, כמובן, קורקינט חשמלי) – כדאי מאוד לפנות אל עורך דין תאונות דרכים בתל אביב.

כדי לקבל פיצוי מקסימלי

גם מבחינת החוק וגם מבחינת עורך דין תאונות אופניים חשמליים הן תחום חדש ולכן ישנם שינויים. נכון לעכשיו מי שנפפגע בזמן שרכב על אופניים חשמליים ע"י מכונית דינו כדין הולך רגל שנפגע ע"י כלי רכב, ולכן תביעת הפיצויים תוגש כנגד חברת הביטוח של הרכב הפוגע.

גובה הפיצויים נקבע בהתאם לפרמטרים רבים ובהם גיל הרוכב על האופניים, חומרת הפגיעה, רמת השכר (במקרים שבהם כושר העבודה נפגע, זמנית או לצמיתות, ולכן ישנה זכאות לפיצויים עבור הפסדי שכר) ועוד.

עוד כדאי לדעת שניתן לתבוע פיצויים גם עבור כאב וסבל נפשי. עורך דין תאונות דרכים בתל אביב עם ניסיון יודע גם מתי להתפשר עם חברת הביטוח ומתי לנהל את תביעת הפיצויים עד הסוף – כדי למקסם את הסכום שיקבל הלקוח.

כדי להימנע מאי-נעימות ומנזק כספי ממשי

רוכב אופניים חשמליים שפגע בהולך רגל עלול להיתבע על-ידי אותו אדם ולשלם לו סכום כסף משמעותי כפיצוי (אלא אם כן האופניים מבוטחים בביטוח שמכסה מקרים כאלה). במצב שבו רוכב האופניים עם המנוע פוגע באדם הפנייה לעורך הדין המומחה לתאונות מסוג זה נועדה למנוע אי נעימות ונזק כספי. מהות העבודה של עורך הדין תהיה להוכיח הולך הרגל אחראי לתאונה, בדיוק כפי שעורך דין נזיקין מיומן שתובע פיצויים בגין רשלנות רפואית במתן תרופות יוכיח כי הרופא או איש הצוות הרפואי אחראי לרשלנות.

במשרד עו"ד זלצר כבר טיפלו בהצלחה במקרים שונים של תאונות אופניים חשמליים, וצברו ניסיון יקר ערך גם בתחום המאוד ספציפי הזה. הניסיון מתורגם לשירות מועיל שניתן מתוך מחויבות ליושרה מלאה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here