חקירה מסודרת המלווה בדו"ח מפורט

0
209
קרדיט Canva

משרד חקירות פרטי נותן שירות ללקוחות עסקיים, פרטיים, ציבוריים ואחרים. עיקר עיסוקו הוא ביצוע חקירות מגוונות לכל הנזקק להן. הצורך הקיים אצל כל הלקוחות הוא קבלת מידע סמוי שאין הם יכולים להשיגו בעצמם. המשרד מספק שירותים נלווים אחרים וברשותו רישיון ממשלתי לעסוק בפעילות זאת. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

משרד חקירות פרטי – אוסף מידע בדרכים חוקיות

משרד חקירות פרטי פועל תחת רישיון וכל חוקריו אוספים את המידע בדרכים חוקיות. מידע שמתקבל בצורה שאינה חוקית אינו קביל בבתי משפט, מה עוד שמדובר על עבירה פלילית. הוא מושג בדרכים שונות. ובין היתר איתור במאגרי מידע, לאחר מעקבים ותצפיות, האזנות, התקנת מצלמות סתר וכדומה. החוקרים משתמשים בשלל אמצעים כמו מצלמות, משקפות עם עדשות למרחק, מכשירי הקלטה ועוד. במקרים רבים הם נעזרים בתחפושות מגוונות היכולות, למשל, להסוות אותם בתוך קהל מסוים ועוד. ניתן לבקש ולקבל חקירות כלכליות, אישיות, סייבר, בינלאומיות ועוד. חקירות כלכליות לדוגמא הן קבלת מידע על שותף עסקי עתידי לגבי מצבו הפיננסי והמשפחתי, על חייב כסף לבנקים, בקשר לחשד לגניבת מידע  בעסק ועוד. חקירות אישיות מתמקדות בחשד לבגידת בן זוג להסתרת נכסים משותפים וכדומה.

הגשת דו"ח

כל חקירה מלווה בדו"ח מפורט. נכללים בו תיאור החקירה והממצאים. במקרים נדרשים, הם מלווים בתמונות ובתמלילי שיחות שהוקלטו ובחומר נוסף. הדו"ח יכול לשמש את המזמין לקבלת החלטות שונות שחלקן אסטרטגיות וחשובות כמו למשל: גירושין, אי כניסה למיזם עסקי מתוכנן ועוד. צריך לציין עוד כי חקירה פרטית השוללת חשדות לבגידה מספקת אף היא מידע חשוב למזמינה.

חברת חקירות בעלת מוניטין

חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, דו"ח מפורט, מתן עדות להגנה על הדו"ח בבתי משפט, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים בין היתר ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו להעמיד את יכולותיהם וכישוריהם לטובת נוספים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here