עיצוב דירת בוטיק קטנה

0
3791
עיצוב דירת בוטיק קטנה

כל מעצב חובב היה רוצה להגיע למצב שיש לו אפשרות של עיצוב דירת בוטיק קטנה שהיוקרה והייחודיות שלה בולטות לעיני כל. דירת בוטיק יכולה להיות שלכם או של אנשים אחרי, ותמיד מה שייחד אותה יהיה האקסקלוסיביות שלה, העובדה שהיא מוקפדת מאוד בפריטים שמכניסים אליה ולא מגבבים אותה רהיט על רהיט ללא שום קו עיצובי קובע ושולט. תוכלו ליהנות מדירה כזאת כשהיא לא אקלקטית אלא בעלת אמירה עיצובית ברורה, ובדרך כלל גם אלגנטית מאוד.

עיצוב דירת בוטיק קטנה – מה הוא כולל?

  • איכות מוכחת – איכות מוכחת פירושה שלא מתפשרים על חומרי גלם. חומרי הגלם שבהם משתמשים לצורך עיצוב דירת בוטיק קטנה חייבים להוכיח עצמם לאורך זמן באמת ובצורה ברורה, בין אם מדובר באיכות העץ או הבדים.
  • פרופורציות נכונות – דירת בוטיק אינה מחסן של חפצי יוקרה אלא היא דירה שבה מעצבים מבלי לגדוש יותר מדי. בעיצוב פנים מודרני יש כבוד לפרופורציות של החללים בדירה ואם משהו אינו מסתדר בזווית הנכונה או מבחינת הגודל – לא מוותרים ולא מתפשרים. זאת משום שפרופורציות בלתי הגיוניות עלולות להיות מורגשות בסופו של דבר. כך למשל, אל תתעקשו לדחוף כורסה מיותרת רק משום שהיא יפה אם היא תקלקל את כל הסדר הנכון של סידור הרהיטים בבית. בדירת בוטיק כבר מרגישים מתי פריט מסוים מיותר ונדחף שם רק כדי שיונח שם.
  • יוצרים תחושת מרחב – אם מדברים על פרופורציות, אי אפשר שלא להתייחס לתחושת המרחב בעת עיצוב דירת בוטיק קטנה. כדי ליצור תחושה שכזו מומלץ להמעיט ברהיטים או לתלות מראות גדולות. כך הדירה הקטנה תיראה דירה גדולה יותר.
  • צבעים מתואמים – דירה אקסקלוסיבית לא חייבת להיות בעלת צבעים קודרים, אבל אי אפשר להפר את ההרמוניה של הצבעים. בעיצוב פנים כפרי לדוגמה הצבעים חייבים להיות מתואמים אחרת אי הנחת בקשת הצבעים יתורגם לחוסר מנוחה ולהטרדה של ממש בעיניים למי שצריך לחיות בה.

דירת בוטיק מחייבת טעם טוב

הטעם הטוב שבו מעצבים דירה מיוחדת שכזאת יכול להיות מולד או נרכש. בכל מקרה, קבלו ייעוץ מה להכניס לדירה המעוצבת שלכם, אם תרצו לשמוע מבעלי מקצוע מומחים מה נכון לעצב בדירה כזאת.

אנו ממליצים על טלי ארביב שטיינר מעצבת פנים בתל אביב – התקשרו 052-327-0670.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here