קופה רושמת אנדרואיד לעסק שלכם

0
3450
קופה רושמת אנדרואיד לעסק שלכם

היום אין בית עסק שלא משתמש בקופה. חנות מתנות, גלידריה, חנות בוטיק או מרפאה, בתי עסקים אלה ואחרים זקוקים לעזרתה של קופה רושמת אנדרואיד וקופה ממוחשבת כדי לאפשר חישוב מהיר בזמן אמת. שכן, היום אמצעי התשלום הנפוצים ביותר הם אשראי ומזומן, והקופה הרושמת מתאימה בדיוק לתשלומים מסוג זה.

יתרונותיה של קופה רושמת אנדרואיד

קופה הפועלת על מערכת ההפעלה אנדרואיד מאפשרת גישה נוחה ומהירה אל רישומי ההכנסות. בעלי עסקים רבים נהנים מיתרונותיה הרבים של הקופה הזו:

  • לנהל את המלאי – ניהול מלאי של חנות או מחסן חשובים ביותר לעסק קטן או גדול. הקופה הרושמת מאפשרת לבעל העסק לפקח על המלאי בכל עת, כך שהוא יכול לדעת אילו פריטים חסרים ואילו פריטים נמכרים טוב יותר מן האחרים.
  • קופה בהתאמה אישית – קופה רושמת אנדרואיד לעסק שלכם מתאימה לאופיו של העסק. כך, קופה של מסעדה אינה דומה לקופה של רשת מזון.
  • ממשק ידידותי למשתמש – הקופה בנויה לשימושיהם של מוכרים, מלצרים או עובדים מחליפים, ולכן היא מותאמת לכל אחד, ולא רק לאנשי המחשבים. הקופה הרושמת כוללת ממשק צבעוני נוח שניתן ללמוד כיצד להשתמש בו תוך זמן קצר.
  • הקופה ששומרת על הכסף – קופה רושמת איכותית מסייעת במניעת גניבות, מכיוון שלא ניתן לפתוח את הקופה, אלא על ידי הקשת קוד או ביצוע עסקה. כך יכול העובד להיות סמוך ובטוח שאם הוא משאיר את הקופה ללא השגחה לכמה רגעים, הכסף המונח בה יהיה בטוח מכל גנב.
  • חיבור מרחוק – בעולם שבו איננו יכולים להסתדר ללא הטלפון הנייד שלנו, חשוב לחבר אליו גם את הקופה הרושמת. כך ניתן לדעת בזמן אמת אילו עסקאות בוצעו ולעקוב אחר המתרחש בבית העסק גם אם אתם בדרך לפגישה.

בוחרים את הקופה הרושמת

פתחתם עסק חדש? כעת הגיע הזמן לבחור את הקופה הרושמת שלכם. לאחר שבדקתם כי הקופה מתאימה לצורכי העסק וכוללת את כל ההגדרות הדרושות לכם, יש לבדוק את החברה המציעה לכם אותה. האם תוכלו לקבל תמיכה במקרה הצורך? האם יש אחריות על הקופה. אם אתם מחפשים קופה טובה, אל תתפשרו על איכות. פנו למקצוענים בלבד.

אנו ממליצים על חברה אוטוסופט לרכישת קופות רושמות – למידע נוסף התקשרו 072-2772222.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here