בפנים ובחוץ – הבחירה היא זכוכית

0
2003
בפנים ובחוץ – הבחירה היא זכוכית

למי שאינו מודע לכך, הזכוכית נמצאת בשימוש של בני אדם כבר מתקופת האבן. מדובר בזכוכית געשית שנקראת אובסידיאן, ואנשים אז סיתתו ממנה כלים רבים לשימושים שונים. אין ספק כי זכוכית הינו חומר גלם ותיק ואמין, והיא פה כדי להישאר. תכונותיה ויתרונותיה הרבים של הזכוכית הופכים אותה לבחירה הנכונה והחכמה עבור מגוון רחב של פתרונות עיצוב, הן לפנים והן לחוץ הבית. אז איפה ואיך משתמשים בזכוכית? על כך במאמר הבא.

לא רק כוסות – זכוכית למטבח

זכוכית למטבח זה כבר מזמן לא רק בכוסות! אחד הטרנדים הבולטים בעיצוב הפנים כיום הוא חיפוי קירות המטבח בזכוכית. קיימים חיפויי קיר מסוגים שונים של זכוכית, וניתן לבחור מתוך קשת רחבה של צבעים, מרקמים או הדפסים אשר יתאימו לכל סגנון עיצוב שבחרתם עבור המטבח שלכם. כמו כן חיפוי הקיר למטבח קיים בטווח רחב של מחירים ומתאים עבור כל תקציב כמעט. חיפוי זכוכית במטבח עמיד בפני עובש וללא חריצים וחיבורים, הוא בעצם קל ונוח לתחזוקה וניקיון.

מקלחונים לפי מידה

עוד שימוש שנעשה בזכוכית בפנים הבית, ואין ספק שעבור שזכוכית היא מושלמת עבור חדר האמבטיה, הן מבחינת מראה והן מבחינה פרקטית. כיום ניתן להזמין מקלחונים לפי מידה אשר יאפשרו לכם ניצול מקסימלי של חלל חדר האמבטיה, מה גם שזכוכית הינה חומר בטוח במיוחד, משום שהיא אינה מוליכה חשמל או מתחממת מאוד. גם כאן מדובר בתחזוקה קלה ושפוטה ועמידות בפני עובש.

מעקה זכוכית למרפסת

לא משנה באיזה גודל המרפסת שלכם, כולם רוצים ליהנות מן האור, הנוף ותחושת המרחב – שהם היתרונות העיקריים של כל מרפסת. בעזרת מעקה זכוכית למרפסת ניתן לשמור על היתרונות האלו, וליהנות מן המרפסת שלכם בצורה מלאה, כל עונה, כל השנה. ניתן להזמין מעקה זכוכית בהתאמה אישית, בכל גודל על פי הצרכים שלכם.

ויטרינה לחנות

כמעט ואין צורך להרחיב במילים, כל בעל עסק יודע כי ויטרינה מזכוכית היא התצוגה המושלמת עבור כל מוצר. ויטרינה לחנות הינה פתרון עיצובי מושלם, אשר מאפשר תצוגה מושלמת הנראית מכל מקום, ואינה מושכת את העיניים וגונבת את ההצגה. חברת זכוכיות רפאלי בעלת ניסיון עשיר בתחום עיצוב פנים הבית בזכוכית, אתם מוזמנים ליצור קשר עם החברה במספר 054-760-70-91 ולהתייעץ איתה בכל נושא עיצוב הזכוכית לבית שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here