הדרכה חשובה והכרחית

0
290
firefighters-115800_1920

אחד מן הקורסים החשובים והכרחיים ביותר הקשור בנושאי בטיחות הינו קורס נאמן בטיחות אשר דרכו יוכל נאמן הבטיחות לקחת חלק בכפוף לממונה הבטיחות, כמו כן החוק קובע כי מפעל בו מועסקים מעל לכ25 עובדים תהיה ועדת בטיחות, וזאת על מנת לשמור על ביטחונם של העובדים. כמו כן כחלק מהקורס יעברו המודרכים הבנה בנושאי הבטיחות השונים, הבנה בשריפות ואש, הדרכות, הבנה בציוד האישי, עבודה בגובה, גידור מכונות ואבטחה שלהן ועוד דברים אשר הינם קריטיים לנושאי הבטיחות השונים. כמו כן ממונה הבטיחות הינם קריטיים והופכים לדמות בכירה וחשובה בארגונים וזאת בשל האחריות הרבה שיש עליהם וכן תחום האחריות הרחב. לשם עשיית קורסי בטיחות תוכלו לפנות לאשר אביזמר בטיחות לעד בע"מ אשר דרכו תוכלו לעבור קורסים בכלל נושאי האבטחה, בין אם זה ממונה בטיחות, אבטחת אש, ועוד. אשר הינו בעל ניסיון רב בתחום הבטיחות תוך הקפדה על יחס חם ואישי מול לקוחותיו והדרכות מעמיקות ואיכותיות במיוחד. בנוסף אשר היה בעברו קצין בטיחות בחיל האוויר כך שבנושא הניסיון והבנה יש לכם על מי לסמוך.

 

ביטחון איכותי ומושלם בגבהים

הדרכה חשובה והכרחית מאין כמוה הינה הדרכה בגובה אשר דרכו יוכלו האנשים אשר עברו הדרכה זו לעבוד בגבהים בצורה בטוחה ואיכותית וכן ללא דאגות וללא פשרות. כמו כן הדרכה זו הינה הכרחית וחשובה מאין כמוה. כמו כן ילמדו האנשים בקורס את השימוש בציוד ההרמה, בציוד החפיסה והחגורות השונות, איך לחלץ גם באופן מעשי ופרקטי ולא רק תיאורטי וכן כיצד לעבוד בגובה בצורה בטוחה ואיכותית וללא תקלות. בנוסף לכך כל אדם אשר עובד בגובה של יותר משני מטרים מחויב בקורס עבודה בגובה וזה יעזור לו גם על מנת להרחיב את עבודתו. בנוסף קורס זה יש לעשות אצל אנשי מקצוע מיומנים ומומחים אשר יודעים להעביר קורס זה בצורה טובה ואיכותית.

 

איש מקצוע מיומן ואיכותי

אחד מאנשי המקצוע החשובים ביותר במפעל זהו ללא ספק יועץ הבטיחות שכן זהו תפקיד חשוב והכרחי מאין כמוהו, שתפקידו כמובן זה לוודא את הבטיחות במפעל על כלל צדדיה. לשם כך תוכלו לפנות לאשר אביזמר בטיחות לעד בע"מ אשר הינו יועץ בטיחות ברמה הגבוהה ביותר. אשר יספק עבורכם שירותי יועץ בטיחות, קורסים לבטיחות, הדרכות ועוד ברמה הגבוהה ביותר וללא פשרות. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 054-4755571 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here