המלצות לבחירת סטודיו לקעקועים

0
1149
המלצות לבחירת סטודיו לקעקועים
קרדיט: המלצה

קעקועים הופכים פופולאריים יותר ויותר בקרב הצעירים, שלרבים מהם יש קעקוע אחד לפחות. יש רבים עם יותר מקעקוע אחד – ולא רק לצעירים, אלא לאנשים מכל קשת הגילאים ומכל קבוצות האוכלוסיה. אז אם כולנו אוהבים קעקועים, איך בוחרים סטודיו לקעקועים טוב? המשיכו לקרוא כדי ללמוד על טיפים בסיסיים שכדאי לדעת לפני שבוחרים איפה להתקעקע.

עבודה מקצועית וסטרילית

מדובר בשיקול החשוב ביותר. צריך להקפיד לבדוק את סביבת העבודה ולא להתבייש לשאול את השאלות הנכונות. בדקו שהמקעקעים משתמשים במחט חדשה וסטרילית לכל אדם; שהעבודה מתבצעת עם כפפות; שנעשה שימוש בחומרי ניקיון וחיטוי. הקעקוע מביא לפצע זמני על העור, החשוף לזיהומים. במכון קעקועים מקצועי דואגים לנקות את הקעקוע באופן יסודי וגם לחבוש אותו; בנוסף, האדם המקועקע מקבל הנחיות לגבי שמירה על האזור נקי עד להחלמה מוחלטת של הפצע.

ניסיון וסגנון המקעקע

וודאי שכדאי לבחור במקעקעת מנוסה, כזו שכבר עשתה כמה וכמה עבודות קעקוע מוצלחות במהלך השנים. איך בודקים רמת ניסיון? אפשר לבחון את העבודות שביצע המקעקע – שנמצאות בדרך כלל גם באתר האינטרנט של המקום. מלבד רמת הניסיון ובדיקת עבודות שנעשו בעבר, כדאי לבדוק את הסגנונות של המקעקעים במכון. יש מקעקעים המתמחים בקעקועים מדויקים וחדים יותר (כמו צורות גיאומטריות מדויקות, טרייבלים ועוד), כאלו המתמחים באמנות פסיכדלית או ריאליסטית וכו'. בחרו במקעקע שכבר ביצע עבודות בסגנון שאתם מעדיפים, שידע לקלוט היטב את מה שאתם רוצים וגם לעשות עבודה טובה. כך תגדילו את הסיכויים שתהיו מרוצים מהתוצאה.

היגיינה ומקצועיות

חשוב מאוד לוודא שבסטודיו לקעקועים שאתם בוחרים להתקעקע בו שומרים על רמה גבוהה של היגיינה ועל מקצועיות בלתי מתפשרת. במכון קעקועים מקצועי אמורים לעבוד אנשים עם מודעות חזקה להיגיינה ולשמירה על כללים בסיסיים של סטריליות. המחט המשמשת לעבודה חייבת להיות חדשה ישר מהשקית האטומה והעבודה חייבת להתבצע עם כפפות ובתנאי ניקיון מחמירים. אין לזלזל בחשיבות של ההיגיינה והניקיון של המכון לקעקועים. חבל לקחת סיכון ולהתקעקע במקום שלא מקפיד על כללי היגיינה בסיסיים, שאחרת הפצע עלול להזדהם ואולי גם להותיר צלקות.

סנכרון בין מה שאתם רוצים לבין ההבנה של המקעקעת

זכרו שאתם גם משקיעים כסף בפרויקט הקעקוע הזה, ושהוא (הקעקוע, לא הכסף), יישאר עליכם עד לסוף הימים; לכן מגיע לכם לקבל יחס אישי והולם מאיש המקצוע שעומד לקעקע אתכם. מהסיבות האלה, לא צריך להתפשר על יחס אישי מעולה והולם. אתם צריכים לוודא מראש שתקבלו מהמקעקעת מספיק זמן לפגישה מקדימה שבה היא תבין בדיוק מה אתם רוצים לקבל. היא תכין סקיצה המתאימה למה שאתם רוצים. היא לא צריכה להיות החברה הטובה שלכם, אבל כן חשוב שהיא תדע לעשות עבודה טובה – ובדיוק מה שאתם רוצים.

מחיר

נכון, מדובר בהוצאה לא קטנה, אבל לא כדאי להפוך את עניין המחיר לשיקול העיקרי שלכם בבחירת סטודיו לקעקועים. זכרו שאתם עומדים לעטר את גופכם בציור אומנותי שילווה אתכם כל החיים; לכן שווה לשלם את המחיר המתאים, גם אם הוא גבוה, כדי לקבל קעקוע באיכות הגבוהה ביותר שאתם יכולים. אם כרגע אין לכם מספיק כסף, עדיף לכם לחכות ולחסוך עד שיהיה ברשותכם הסכום המתאים. שווה להשתמש בשירותיו של המקעקע האמין ביותר שתוכלו למצוא במקום לחסוך ולקבל קעקוע באיכות בינונית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here