החשיבות של מחיקת נקודות תעבורה

0
150
קרדיט - Canva

נהג שביצע עבירת תנועה בודדת ולמד את הלקח מן הסתם לא ישלם מחיר יקר מדי על העבירה. לעומת זאת, מי שביצעו מספר עבירות תנועה ועל כן צברו מספר רב של נקודות תעבורה כבר עלולים להיענש בחומרה. על-מנת להימנע מכך, מומלץ לבחון את ההיתכנות של מחיקת נקודות תעבורה. משרד עורכי הדין משה רבי מספק שירות זה מתוך יושרה מלאה, ורק כשהאופציה אכן ישימה.

למה כדאי לבצע מחיקת נקודות תעבורה?

* חיסכון בזמן – נהגים שצוברים מספר נקודות משמעותי נדרשים לעבור קורס נהיגה. 12 נקודות תעבורה מחייבות מעבר קורס נהיגה נכונה בסיסי, ומי שמגיע או מגיעה ל-24 נקודות חייבים לעבור קורס נהיגה נכונה ייעודי. כל הכשרה כזו כוללת 8 שעות לימוד, ומן הסתם תצטרכו לבזבז זמן יקר גם על הגעה למפגשים. כמו כן חובה להצליח במבחן בסוף הקורס.

* חיסכון בכסף – קורסי נהיגה נכונה כרוכים בתשלום לא מבוטל. בנוסף הצטברות מספר נקודות גבוה יותר, 36 ומעלה, מחייב מעבר תיאוריה שגם עליה כמובן צריך לשלם. נהגים שצוברים 72 נקודות ולא מוחקים את חלקן כבר ייאלצו לעבור לא רק תיאוריה אלא גם טסט ובדיקות רפואיות במרב"ד, כך שכבר מדובר בהוצאה כספית משמעותית מאוד. גם מי שצברו פעמיים 36 נקודות נדרשים לעבור את כל התהליך הנ"ל.

* להימנע מאובדן הרישיון – צבירת 72 נקודות או פעמיים 36 נקודות מובילה גם לפסילת הרישיון לפרק זמן ארוך – 9 חודשים. הצורך לעבור שוב טסט וגם בדיקות במרב"ד מייצר סיכון לא לקבל את הרישיון מיד בתום פרק הזמן הזה.

סיוע מתוך יושרה מוחלטת

משרד עורכי הדין משה רבי מתנהל כאמור תוך הקפדה על יושרה מוחלטת. בהתאם ההמלצה על מחיקת נקודות תעבורה תינתן רק כשישנו סיכוי אמיתי להשיג את המטרה הזו, ולהימנע מהעלות הגבוהה של הצטברות הנקודות. השירות נשען גם על ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום התעבורה, ועל היכולת המוכחת לאתר בכל מקרה את דרכי הפעולה שיובילו אל היעד, מחיקת נקודות לא הכרחיות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here