כך תרכשו ציוד למסעדות במחיר שפוי

0
467
ציוד למסעדות
קרדיט PIXABAY

כל מסעדה עומדת על האנשים שמפעילים אותה אך גם על הציוד המקצועי הקיים במסעדה. כך למשל יש תנורים שיכולים להפיק מאכלים מסוגים שונים, יש צ'יפסרים, סירים ומכונות שונות להכנת מאכלים וטיפול בחומרי גלם שונים. כמו כן מקררים, מדיחי כלים ואינספור כלים אחרים יהיו חיוניים מאוד לתפעול השוטף של המסעדה והעבודה בה. ציוד למסעדות במחיר שפוי הוא הכרחי לכל מסעדה, במיוחד בתקופה קשה זו במדינת ישראל בה עסקים רבים בתחום הקולינריה ספגו לא מעט הפסדים בשנים האחרונות בצל משברה קורונה. כעת תוכלו לרכוש ציוד למסעדות במחיר שפוי ולהשיג דילים נהדרים שיאפשרו לכם לבזבז פחות, להשיג יותר ולהתרכז בעבודה במסעדה.

היכן נוכל להשיג ציוד למסעדות במחיר טוב?

חברת ב.פ.ר משווקת ציוד למסעדות ולמטבחים מוסדיים במגוון תחומים: חברות קייטרינג, בתי מלון, חדרי אוכל בקיבוצים ועוד. את הציוד תוכלו להזמין דרך האתר ואף להתייעץ עם הצוות המקצועי להתאמת הציוד לצרכים שלכם. כמו כן תוכלו לבחור את התקציב שלכם ובהתאם לכך צוות החברה יוכל להציע לכם מכונות המשלבות בין עמידה בצרכים שלכם לתקציב האפשרי שלכם.

יד שנייה או חדש?

באתר תוכלו להחליט אם להזמין ציוד חדש או ציוד יד שנייה. הציוד יד שנייה עדיין איכותי וטופל היטב בחברה לפני שיווק חוזר אולם האחראיות עליו איננה ארוכה כמו במכשיר חדש מטבע הדברים. בין המכשירים שתוכלו למצוא: תנורים מסוגים שונים כולל תנורי פיצה, אפייה, אידוי וכו'. תוכלו לרכוש מדיחי כלים תעשייתיים, מבשלות לפסטות, מחבתות טיגון, מצליות, גרילרים, מכונות שתייה מסוגים שונים, מטחנות בשר, מעבדי מזון, מיקסרים, מסחטות פרי, מכונות קרח, מדיחי כלים ועוד.

איך לבחור ציוד למטבח בצורה נכונה?

  • צורך – הפרמטר הראשון שנרצה להתחשב בו הוא כמובן הצורך. אם אין לכם צורך במכשיר מסוים אז חבל לבזבז עליו כסף. אם לאחר שגיבשתם את התפריט שלכם אתם צריכים מכשיר מסוים – בדקו אם יש לו גרסה קיימת שיכולה לספק לכם כמה שירותים במכשיר אחד והאם זה לא יפגע בשירות שלכם – לדוגמה תנור שיכול גם לאפות לחם וגם לאדות דגים או לבשל מצרכים אחרים.
  • מקום – אתם רוצים להתחשב בגודל המטבח שלכם במסעדה והאם יש מספיק מקום לכל הכלים שאתם צריכים. לא לקנות לפני שמתכננים נכון, לוקחים מידות ומשרטטים כיצד המטבח אמור להיות בנוי.
  • מחיר – כמובן שזה עשוי להשפיע על ההחלטה שלכם איזה ציוד לרכוש. בדרך כלל כדאי לרכוש ציוד איכותי יותר שיחזיק ליותר שנים אולם זה לגמרי תלוי בתקציב שלכם.
  • אחראיות – בדקו את האחראיות שלכם ומה מגיע לכם במסגרתה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here